Hej
Har et anneks hvor jeg er lidt i tvivl om Hvorvidt det giver mening at have varmtvandsbeholder kørende, når det ikke er i brug.
Giver det ikke bedst mening at have den helt Slukket og så evt tænde et par timer før der er gæster og slukke når der ikke er gæster. Eller er det mere økonomisk at have den kørende hele tiden frem og at tænde og slukke?
Hvad ville i gøre? Hvis spørgsmålet da giver mening. Jeg kan slå den helt fra og til ude på tavlen, men er bare i tvivl om det er omkostningstungt sådan at gå og slukke og tænde..