Hej,
Jeg har lige gravet ud til omfangsdræn og synes selv jeg kom på en god ide. Jeg har et stykke hovedvandrør tilbage inde i kælder på 6m vandrør fra det oprindelige hus som er pakket ind bag noget gips kasse med nogle spots. Vandet kommer ind i kontoret og det er jeg hellere ikke glad for hvor derimod den bliver fordelt fra bryggers. Min ide går ud på at få købt 40mm PEM rør og bore det igennem fundamentet i 1,1m i bryggers og så lede røret langs omfangsdræn renden og så nå jeg graver videre når jeg finder det oprindelige rør så få en vvs til at lave en samling mellem PEM og metalrøret hvis man ellers må det.
Må man gerne lave det på denne måde ?
På denne måde kan jeg bare efterlade det gamle rør uden at bekymre mig at det går hul på det en dag.
/donnib