Hej Lds’ere
Jeg skal i gang med at renovere et badeværelse på 1 etage i et rækkehus fra 1987, og har brug for lidt hjælp.
Første spørgsmål er om jeg kan udskifte radiatoren med gulvvarme. Altså kan jeg tilslutte gulvvarme direkte på de rør der i dag går til radiatoren? Jeg har vedlagt et billede af radiatortilslutningen.
Det andet spørgsmål er hvordan i vil gribe opgaven an. Min ide er at fjerne det gamle gulv, ligge spånplader med riller til gulvvarmeslanger inkl varmefordelingsplader, så gulvarmeslanger, gulvpap og fermacell plade, vådrumssikring og til sidst klinker. Lyder det korrekt? Selve installationen skal selvfølgelig foretages af vvs’eren, men jeg vil gerne selv lave forarbejdet. Jeg har vedlagt billede af eksisterende gulvkonstruktion.
På forhånd tak for hjælpen og evt gode ideer.
Henrik
Hej Lds’ere Jeg skal i gang med at renovere et...
Vis hele indlægget