Indækning mellem udestue og tag

Har for nylig købt et hus, hvor der i tilstandsrapporten var angivet en K3'er på denne samling mellem tag og udestue. Jeg har egentlig planer om bare at klistre en flash fra undersiden af tagpladen og ud på tagpappet hele vejen hen. Med mindre at der er en bedre løsning? Det har jo formentlig været sådan i mange år og det er planen at udestuen skal erstattes af en ny inden for 2-3 år. Derfor er der ikke planer om den helt store om-konstruktion for nu.

/Henrik
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
klistre en flash  Jeg ved ikke hvad det er 
Jeg ville ikke gøre noget. Det ser ud til at tagpap kører korrekt op bag udhængsbræt. Denne bliver fugtig og vil rådne, men hvis det er det hele så forsvinder den jo om nogle år. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for svar. Jeg tænker heller ikke at det er lige ved at gå til, men man bliver jo altid bekymret når noget får en K3.

Det var et inddækningsbånd som f.eks. dette at jeg mente med flash:
https://www.10-4.dk/varer/byggematerialer/tag/inddaekningsband/BB-Flash-inddaekningsband-sort-1393166?gclid=CjwKCAjwh4ObBhAzEiwAHzZYU67qE_7X8FLebStghcBOzH0BxLUZsyAV1BPmV_Y2Kchn9OMIsP84NhoC8XkQAvD_BwE

/Henrik
Det kunne man bruge, men så ville jeg først pille udhængs brædder ned så man kan få dette bånd godt op under taget, og ned på tagpap hvor det drejer opad. ( Hvis det gør ) 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis