Miele W5825

Hej
hvad er der galt med vores vaskemaskine, engang imellem centrifugere den ikke, når den ikke går igang med at centrifugere står den bare og køre hurtigt rundt, og selv om tiden på uret står på 0 forsætter den bare med køre.

Og ved vask skylder den aldrig alt sæben ud, der står masser af sæbe tilbage, ps. Den får en meget lille dosis sæbe
Hej hvad er der galt med vores vaskemaskine... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja ham Jensen55 har forstand på de dele

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Bennys skrev den 16-11-2022 12:32:21

Er der et trykkammer? - På W6565 (https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/245986/s/vaskemaskine-w6565-centrifugerer) kan jeg ikke se et trykkammer.
Der er et kammer som sidder på slangen imellem kar og pumpe, karret er ca. ø2cm og 10cm langt.
Derfra går der tynd slange op til tryksensoren som sidder øverst i maskinen ca. midt i det hele.
Fra slange ved tryksensor kan der puste luft ned til pumpe/trevlesi, så ingen membran.

Trykkammeret sidder vel i sensoren.
Der er et trykkammer men det sidder i bunden af maskinen .Det kan godt stoppe til men som jeg husker det er det gennemsigtigt (det kan også være jeg husker fejl )hvs idet er gennemsigtigt så er det ret nemt at se om der er skidt i det .Selve tryksensor sidder indbygget i styreprintet


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis