Gregeren skrev den 15-12-2021 20:25:10 Eller også er det ikke.. For de er jo ikke dæmpbare med lysdæmper..
Manualen er læst inden.. Og der står intet om at de ikke kan kobles op med dæmper..
Uanset hvad så har el-grossisten ikke ståt ved der produkt og derfor advarer jeg andre mod deres elendige kundeservice..
Jamen pæren er jo netop dæmpbar, derfor symbolet. At funktionen så kun er kompatibel med en app, eller andre smart devices, gør det ikke mindre sandt.
Men for brugervenlighedens skyld, kunne man godt indføre en mærkning, som differentierer de forskellige produkter fra hinanden, afhængig af hvilket interface pæren er kompatibel med.
Det kunne du sikkert få Vestager med på.
Jeg selv er mere til den liberale side, og opererer over et bredt domæne, hvilket fungerer fint for mig, så det er ikke en ordning jeg selv har brug for. Det fordrer blot at man oplyser sig selv i tilstrækkelig grad.
Hagen er så at man også står til ansvar for egne handlinger.
Dette har jeg det også rigtig godt med, det virker som en god motivator i livet.
Nej det gør det heller ikke mere sandt. Ja, det ville måske være en god ide at mærke mere tydeligt, og der er i den her sag er at efter jeg henvender mig til el Grossisten så bliver der produkt information på hjemmesiden pludseligt lavet om, og aligevel står de ikke ved deres ansvar.