Ukrudt ml.fliser

Hej
Hvordan får jeg bondegårds fliserne fri af ukrudt. Sidste år blev de renset af professionel og er fine, men nu er der ukrudt i revnerne. Jeg har været nødt til at vande med gift, hvilket jeg ikke kan lide. Nu ved jeg ikke hvordan jeg skal få det visne ukrudt væk. Det er et stort areal. Findes der en maskine til få det børstet væk. 
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En ukrudtsbrænder ville være oplagt. Husk altid at have en vandkande med brusehoved i nærheden, når du bruger sådan en brænder.

Hellere leje end at bo på gaden.
Få det renset i mellem fugerne og fej nyt sand ned mellem fugerne. Og husk så at feje fliserne indimellem og fylde op med mere sand efterhånden, så fugerne altid er fyldte med sand, og ikke jord.


Mvh. Christian M
 

S. Fabrin skrev den 21-06-2021 20:36:06

Ja, og ukrudtet skal ikke brændes væk, men bare "blancheres", så visner det.

 OP har allerede forgiftet ukrudtet, så nu ledes der efter en hurtig løsning til at få de visne rester væk = brænd det!   


Hellere leje end at bo på gaden.
Hvor stort et areal er det ? En kost kan gøre det, alternativ en fejemaskine hvis det er et meget stort areal.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Annonce
Hi. Tak for rådene. Det er ca. 60 kvm. Jeg har købt en fejemaskine, en af dem det er ca. 25 cm., men det virker slet ikke.
Findes der en maskine med stålbørster. Ikke alt for dyr.
Hilsen Connie
60 kvm. er overkommelidt med lidt muskelkraft og en stiv kost.   Den smule areal kan det ikke betale sig at ofre formuer på at holde ukrudtsfri med maskinkraft.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Sådan en her og et par dåser gas, så er du snart færdig.

Hellere leje end at bo på gaden.
Hej. Tak for råd. Jeg har haft købt en Einhell børste m. batteri, det virker ikke. Så nu må jeg prøve den du skriver om. Ja det ser nemt ud.  
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis