Kommentarer til projekt: Nyt badeværelse 2019

Her samles kommentarer til projektet: Nyt badeværelse 2019

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Nyt... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan godt bruge 10 cm eller mere på resten af væggen afhængig af plads ønske til hyldedybde m.m. og så  5 cm bagpå hvor man vil have hylde indbygget. Det er ikke godt at blande gipsplader og multiplader 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 25-02-2021 18:10:40

Man kan godt bruge 10 cm eller mere på resten af væggen afhængig af plads ønske til hyldedybde m.m. og så  5 cm bagpå hvor man vil have hylde indbygget. Det er ikke godt at blande gipsplader og multiplader 

 Jeg tror jeg laver væggen i 10cm og så sætter en enkelt 5cm plade hvor der skal være hylder. Det burde være stærk nok. Den er godt nok ikke så dyb, men lidt sæbe kan der jo altid stå der :)


 

Flot -  kan du fortælle mere om Schlüter skiller.?

dertil det der design som pyramider på væg; hvad er det? 
schlyter skillers eller kantlister findes i byggemarkeder. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
dertil det der design som pyramider på væg; hvad er det?
Bibihest:

Det lyder som en god ide med 10 cm og 5 cm multiplade. Tror jeg har brugt det samme.

erikeksvaert:

Tak for din kommentar. Mener du Schlútter “skinner”? Jeg kender ikke til “skiller” som du nævner.

jeg har købt dem i Stark. Dem på Frederiksberg har et stort udvalg i butikken. De har et online magasin hvor du kan se alle deres varianter og farver. De har også nogle prøver man kan låne med hjem. Held og lykke med projektet :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis