Kommentarer til projekt: Nyt badeværelse 2019

Her samles kommentarer til projektet: Nyt badeværelse 2019

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Nyt... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Danielorum skrev den 20-02-2021 21:24:34

 Målene er 90x120 cm.. dejlig stort :-)

Er vild med det :D
Hvor stort er "dørhullet" på den? :) Jeg overvejer nemlig selv en i den stil, men er i tvivl om hvor meget plads man skal bruge, for at det er til at komme igennem, men uden at det samtidig bliver for åben.

Og hvad er det for noget "struktur" du har på væggen her. Er det noget groft filt?


 

bibihest skrev den 21-02-2021 03:52:24

Er vild med det :D
Hvor stort er "dørhullet" på den? :) Jeg overvejer nemlig selv en i den stil, men er i tvivl om hvor meget plads man skal bruge, for at det er til at komme igennem, men uden at det samtidig bliver for åben.

Og hvad er det for noget "struktur" du har på væggen her. Er det noget groft filt?

1000 tak! 😃

Dørhullet er 50cm. Det virker på papiret lidt smalt men det er efter min mening helt perfekt en bredde! Så kommer der heller ikke så meget vand ud på gulvet når man tager bad. 


billedet viser nok at filten er lidt mere grov i strukturen end den egentlig er. Jeg har brugt color filt fra Bauhaus. Det er bare ganske almindelig forgrundet Filt. :-)


 

Tak for det, ja den ser også noget smal ud på billedet, men synes også glasvæggen bliver for lille, hvis der skal være mere åbning. Så tænker også jeg går efter 50cm

 

bibihest skrev den 21-02-2021 14:08:19

Tak for det, ja den ser også noget smal ud på billedet, men synes også glasvæggen bliver for lille, hvis der skal være mere åbning. Så tænker også jeg går efter 50cm

 Super.. perspektivet i billedet får det også til at se mere smalt ud end det egentlig er syntes jeg. Jeg satte 2 stolerygge imod hinanden med 50cm afstand for at fornemme afstanden  :-)

Når man kommer op i vores alder så skal man tænke lidt over at der skal være mere plads ind. Kørestol, vaskestol og / eller hjemmehjælper. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
ev elmand skrev den 21-02-2021 19:31:57

Når man kommer op i vores alder så skal man tænke lidt over at der skal være mere plads ind. Kørestol, vaskestol og / eller hjemmehjælper. 

 Haha.. for mit vedkommende er der nogle årtier til at det bliver aktuelt.. og til den tid har jeg sikkert bygget badeværelset om igen 😃👍

Lige et spørgsmål mere :D Hvad er det du har brugt som "bagside" inde i hylderne. Er det en gipsplade du har på bagsiden eller er det nogle meget tynde gasbeton blokke?


 

Jamen du spørger bare!! Jeg har opbygget væggen med to lag multiplader. Det giver den styrke men også mulighed for at Lave hylder.

Danielorum skrev den 25-02-2021 09:29:34

Jamen du spørger bare!! Jeg har opbygget væggen med to lag multiplader. Det giver den styrke men også mulighed for at Lave hylder.

Er det så to lag 5cm, kan ikke rigtigt se hvor tyk den er? Jeg henter mange ideer til mit eget bad, for det er lige nogle de ting jeg også vil lave :D

Og de der to rør du har ned til hylderne, er det til lys?

 

Jeg kan ikke huske tykkelsen. Men det er op til dig hvor tyk du ønsker væggen.. og ja jeg har fræser fleksrørene ind i multipladerne og trukket ledninger igennem 😀👍
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis