Rabataftale...

Hej med jer "lav-det-selv.dk"

Jeg vil gerne tilbyde brugerne af jeres side en rabataftale med os,
http://www.etools.dk , men hvordan gør vi det ???

Vi har alt til huset, værkstedet og ja meget meget mere... biggrin

Ville dette være interessant for jer ???
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det med rabatten lyder da som en glimrende ide, men "web-master" må vist på banen!!..(.Men jeg kunne måske få at vide om i sælger Weber Gasgrill?)

Hilsen
Christian22

Erik M.
Hej claus...


Ja det kan jeg da godt se, det har vi ikke set før du sagde det... biggrin

Tak... :wink:

Vi har desværre ikke weber gasgrill pt. men vi får en masse nye forårsvarer og der kunne det godt tænkes at der kom Weber på programmet... :wink:

Hvordan får jeg så fat på webmaster, jeg så det kun som en fordel fra jeres side at brugerne kunne få rabat hos os, vi bruger det hos mange andre firmaer og portaler også med stor succes for brugerne.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jørgen skal nok kigge forbi på et tidspunkt.

Jeg skal have købt ca. 150 kvadratmeter glasvæv og kunne da godt bruge en 50-75 % rabat... :wink:

Med venlig hilsen

Claus Holm
Hvis du nu skal bruge meget af både glasvæv og klæber kan vi jo nok godt lave en god pris til dig... smile Prøv at sende mig en mail med det du skal bruge, så ser vi på det. :wink:
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Hej Jens K.

Tak for dit tilbud, hvad havde du tænkt dig i rabat til de LDS-folk, som er registreret bruger?

Snakker vi 10 - 15 eller 20% og så på hvilke priser?

En differentieret procent er også ok, men vi skal nok også lige vide hvad der sker rent geografisk, da vi kommer fra hele landet og fragten vel ikke er uvæsentlig.

Men velkommen med et friskt bud!

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen...

Mit tilbud var at registrerede bruger kunne få 10% på de priser der er på etools.dk, og med hensyn til fragten, betyder det ikke noget fordi at vi sender i forvejen til hele DK og det er samme takster uanset om vi sender i vores egen by eller om vi sender til bornholm eller skagen.
Fragtpriserne er baseret på hvor meget der bliver købt og det regner siden automatisk ud.

F.eks. køb 1000 kr. fragt I hele DK 50 kr.

Det er også sådan vi gør med andre firmaer og portaler som vi samarbejder med.

Det eneste at de interesserede skal gøre er at få et brugernavn og en adgangskode så vi kan definere deres rabat.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Lyder ok, og jeg formoder de så bare skal henvise til LDS.

Men I bliver nødt til at have en banner under sponsorer, så man senere kan finde jer. Prisen er pt. kr. 1.000 + moms pr år, og går til delvis dækning af omkostningerne ved at holde siden kørende.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Sorry gæsten i ovennævnte indlæg var altså mig, men jeg havde glemt at logge mig ind på siden.

Mvh. JørgenE
Ja okay, det tror jeg lige at jeg tænker lidt over, jeg skal altså giver jer penge og rabat, det er nu ikke lige sådan at vi plejer at handle med ok, du skal jo også tjene lidt penge... :wink:
Det skal jeg nok overveje også vende tilbage, men det har jeg nu godt nok aldrig været udsat for før biggrin
Portalerne, og firmaerne plejer at være lykelige over at vi ligenøjagtig vil give deres "kunder" rabat, det ville jo nok tiltrække nogle brugere også.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis