Rabataftale...

Hej med jer "lav-det-selv.dk"

Jeg vil gerne tilbyde brugerne af jeres side en rabataftale med os,
http://www.etools.dk , men hvordan gør vi det ???

Vi har alt til huset, værkstedet og ja meget meget mere... biggrin

Ville dette være interessant for jer ???
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej med jer "lav-det-selv.dk" Jeg vil gerne... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Næste gang må I gerne stoppe med at tale om 50-75% rabat (jeg ved det er sjov) - billigere priser andre steder, så det nærmest bliver et angreb fremfor et tilbud, som man kan tage eller lade være.

Var jeg mulig leverandør havde jeg skreget og slettet linket til lds.

Ikke at vi skal behage nogen som helst, men der kunne jo også komme gode tilbud ud af det, og så er der ingen grund til at jage leverandør væk.

Den næste tør vel dårligt foreslå sig - jeg ville ikke i hverfaldt ikke, når man kaster sig sådan over en der velmenende kommer frivilligt.

At man så skal betale til en en nonprofit-side kan virke uforståeligt, men vi er jo altså rent faktisk rent faktisk nogle sider tilbage, der bare nyder det at andre også har det rart, uden pop-ups - reklamer osv.

Men kr. 1.000 pr år skal de nu give for at komme til så mange LDS-brugere, og det finder jeg rimeligt indtil det går fra minus til plus økonomisk.

Mvh. JørgenE
Fint indlæg jørgen, der er ingen grund til at svine nogen till !!!

Men hvad endte hele denne omganmg rent faktisk med ??

Fik sitet en sponsor ??

Fik vi brugere en rabat aftale ??

Bare lige for at runde denne lange lidt muderagtige tråd af :oops:

Venligst Njord 8)

MVH Njord
Nej, Njord - desværre ikke.

Mvh. JørgenE
Hm... jeg bliver vist nødt til at hældelidt benzin på det bål.

Kære JørgenE, jeg forstår simpelthen ikke det du skriver vedrørende slette og løbe skrigende væk!
Som udgangspunkt handler hele lav-det-selv-kulturen om at kunne/ ville selv fordi det er billigere ( og i nogen udstrækning sjovt). Jeg repræsenterer selv et fagområde, som i den grad er udskældt for sine priser og dårlige håndværkere og når læser man denne ellers fabelagtigt gode side, finder man hurtigt ud af, hvor velorienterede brugerne er om bl.a. priser.
Jeg mener faktisk at ThomasB gjorde JensK en tjeneste netop fordi han gjorde ham opmærksom på, at alle de skønne kræfter og måske penge ville være aldeles spildt netop fordi han ikke var konkurrencedygtig overfor andre! Det er nøjagtigt det samme man ville gøre i byggemarkedet eller hos sin grossist og ThomasB gjorde sig ovenikøbet den ulejlighed at dokumentere sine påstande!Jeg synes ikke der er noget forgjort i at kalde en skovl for en skovl, når det ellers bliver gjort i en anstændig tone, hvilket jeg synes ThomasB gjorde!
Fuldstændig enig med både vvs'eren og ThomasB. :arrow:

Her er et par observationer på tilbudspriser fra idag.
Jeg har kun skrevet modelnr, for ikke at få for meget med.
Alle nævnte varer er fra DeWalt.

Det er bare om at se sig for når man handler. biggrin
Annonce
Hej Jørgen,

Jeg kan godt følge dig i din tankegang. Men man kan også godt diskutere om det var en god måde forslaget kom frem mht. rabataftalen.

Mit forslag er at der på siden oprettes et link der hedder "kontakt webmaster" - det er meget nomalt man har det på sådan en side netop for at der kan opnåes kontakt til ejeren/webmasteren.

Så må det være op til "webmasteren" at bestemme om han vil lægge sådan et forslag ud i et forum til almen diskussion og under hvilken form.

Hilsen og tak for en glimrende site!!!

Hilsen
Christian22

Erik M.
Jamen så kan jeg ej heller dy mig. Jeg blev lidt overrasket over den ret aggressive tone, som i hvert fald ikke fremmer et konstruktivt samarbejde.

Etools fremkommer med et reelt tilbud, som måske eller ej er fordelagtigt - det kan kun fremtiden vise. Jeg kender ikke mange web-butikker, der giver rabat på alm. priser. Vi taler desuden om et marked, hvis prisfluktuation vist kun overgåes af IT-branchen, så der vil altid være en leverandør med en bedre pris - i hvert fald om en uge.....

Så jeg syntes ærlig talt det er ærgerligt at gå glip MULIGHEDEN af en besparelse på 10%. LDS kunne have fået et tilskud til driftsomkostningerne - og hvis Etools ikke er konkurrencedygtige på pris (m.v.) de 10% til trods, så tror jeg netop ikke de havde fået mange ordrer.... Vi LDS'ere er nemlig ofte meget prisbevidste.

Mvh.

Jan R.
Citat fra JørgenE

Nej, Njord - desværre ikke.


Som flere andre er jeg heller ikke helt enig i dit desværre! For mig vil en rabataftale virke lidt som en anbefaling af forretningen (hvilket sikkert også er grunden til, at eTools er interesserede).

Uden at kende meget til Etools priser (ud over det, de andre indlæg viser) vil det efter min mening være uheldigt at anbefale brugerne en forretning, der tilsyneladende ikke er specielt billig. Det ville jo være trist, hvis du fik lavet en rabat- og sponsoraftale, og forummet bagefter svømmede i indlæg, der advarer mod at købe der, fordi priserne var for høje! I værste fald kunne det give en interessekonflikt, som kunne udvande noget af sidens værdi.

Jeg ved godt, at det helt og holdent er din beslutning, hvad du gør med siden (og at der kan være god brug for det økonomiske tilskud aftalen evt. kunne give til driften af denne geniale side!), men når nu henvendelsen fra eTools er sket "i fuld offentlighed" håber jeg, det er i orden at komme med sine "2 cents" biggrin

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig i denne debat,
men jeg tror faktisk at Etools mistede lysten til en aftale allerede dengang
Jørgen nævnte de 1000 kroner for et banner.

Vi skal ikke græde over spildt mælk...


Yamsen

Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
Kære alle svarere.

For det første er det ikke smart at "forhandle" i et offentligt forum, det var nok den første fejl, selvom jeg egentligt var ligeglade, for så kunne alle se åbenheden på siden.

De sponsorer der allerede er på siden, har da aldrig fået vores "godkendelse", men hvis flere brugere af siden klagede over en af sponsorerne for fejl og mangler og det var velunderbyggede kunne de skam heller ikke få lov til at være sponsor mere

Om en sponsor er konkurrencedygtig eller ej, må være op til brugerne at finde ud af, og de er skam velkomne til at nævne det på siden også, det er jo vores styrke at her er så frit, men det indebærer jo ikke, at vedkommende ikke kan være sponsor, men blot at de ikke får så meget ud af sponsorkronerne.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis