Kommentarer til projekt: Rundt bord

Her samles kommentarer til projektet: Rundt bord

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kaffemand
kaffemand
140 4100
Super flot bord samt fint arbejde.
Vores egetræsbord har aldrig fået andet end sæbe og der er ingen problemer og det er næsten 20 år.
speddy
speddy
354 7430
Det ser knaldgodt ud👍
Jeg er helt vild med dine detaljer - dominoer, aflange huller, affaset kant - det er sådan noget der løfter niveauet.

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

perhans
perhans Trådstarter
702
Tak for de pæne ord.
Indtil nu går det fint med sæbebehandlingen. @Kaffemanden: Når I giver sæbe, giver I så både oversiden og undersiden, eller kun oversiden? Indtil nu har jeg givet begge sider for at undgå at det slår sig men det er jo lidt bøvlet at give undersiden.
Annonce
kaffemand
kaffemand
140 4100
Jeg har kun givet oversiden samt kanter.
Anders K
Anders K
707 8220
Flot arbejde, det kan du godt være stolt af. Hvorfor valgte du i øvrigt at høvle 10 mm af, var plankerne skæve?

Med venlig hilsen

Anders

perhans
perhans Trådstarter
702
Nej, planerne var ikke så skæve at jeg var nød til at høvle så meget af. Jeg syntes at 40 mm til birdpladen var alt for tykt, derfor gik jeg ned på 30 mm. Det ville også havde blevet meget tungt, jeg kan kun lige akkurat flytte det alene som det er nu. 
Annonce
PinkHenrik
PinkHenrik
4914 6300
Jeg synes faktisk at din efterbehandling nummer 2, gør bordet endnu flottere, så klap dig selv på skulderen med resultatet   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
jhb
jhb
259 6780
PinkHenrik skrev den 07-01-2021 16:50:26

Jeg synes faktisk at din efterbehandling nummer 2, gør bordet endnu flottere, så klap dig selv på skulderen med resultatet   

Det er jeg så ikke enig i! :-)

Jeg havde til hensigt at lave et lignende bord i bøg men kunne ikke finde en plade.
Jeg fandt dog et lidt ovalt brugt spisebord som jeg kortede
Og faktisk er jeg nu glad for den ovale facon for i modsætning til de fleste brugte borde er 135 cm bredt og 145 cm langt. Det skal bruges i forbindelse med at vi har opgivet sofaen som ingen vil sidde i og derfor erstattet af 5 Stresses stole
Nu har jeg så bare en Stresses sofa til overs. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
x

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her