Nyt tag - klamphuggeri eller okay?

Følg tråden
Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur
maf skrev den 17-08-2019 19:21:36

Hvis det er de 4-5 skruer du har billeder af, der er problemet på 800 m2 tag + konstruktion, så synes jeg du flueknepper. Specielt uldal og natur er gode til at piske en stemning op når det kommer til at hænge håndværkere ud herinde

Der er måske dig, der har lavet det?? siden du ikke kan se, at det er helt galt??

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
Janus007
Janus007
Postnr: 2300
Janus007 Janus007

Jeg synes ikke du skal brokke. Det er desværre den standard der leveres i dag, det kunne have gået meget værre.

Vær du hellere glad for at de blev færdige og ikke gik konkurs midt i projektet.

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
maf
maf
Bruger slettet
maf maf

Jeg tilføjer lige Janus007 som stemningspisker

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Du efterspørger en konsulent: Kurt hos Dansk Bygningsrådgivning i Tranbjerg kan hjælpe dig.

PGL
PGL
Postnr: 8763
PGL PGL Trådstarter

Tak Uldal. Jeg prøver lige at tage en snak med Bjarne.

Ja den er hel gal, når man bruger så mange penge af sine sure sparepenge på noget der skal holde i mange år, så er det fint at have en med noget byggeteknisk forstand i baghånden. Især når man som virksomhed ikke kan se den er helt gal.

Når de nu har pillet ved konstruktionen, bærende bjælker osv. Så kan det jo være katastrofalt i sidste ende, hvis der også er sjusket sig igennem det.

God dag

nummer39
nummer39
Postnr: 7400
nummer39 nummer39

Jeg ville også brokke mig over det hvis det var mig.

Når man betaler fagfolk for at udføre en opgave, så forventer man også at arbejdet er udført korrekt.

PGL
PGL
PGL PGL Trådstarter

Bjarne = Kurt skulle der selvfølgelig stå :-)

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Han er faktisk meget fair og siger tingene som de er.

Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M
Janus007 skrev den 17-08-2019 22:52:59

Jeg synes ikke du skal brokke. Det er desværre den standard der leveres i dag, det kunne have gået meget værre.

Vær du hellere glad for at de blev færdige og ikke gik konkurs midt i projektet.

Det var dog lige godt en af de mest mærkværdige og løgnagtige opslag i lang tid. 

Mvh. Christian M

PGL
PGL
PGL PGL Trådstarter
uldal skrev den 18-08-2019 21:08:32

Han er faktisk meget fair og siger tingene som de er.

Kender du hans efternavn - syntes ikke lige jeg kan opspore ham.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.