Redskabsskur fundament - forstår det ikke

Hej

Jeg skal ha bygget et redskabsskur hvor jeg gerne vil ha døren (indgangen) i niveau med terræn. sådan går IND i skuret og ikke OP i skuret


Jeg har forstået så meget at man graver ud til en sokkel og fylder beton i - så skal der lega/fundablokke i (2 lag ??) men skal der også blokke i der hvor indgangen skal være? for så kommer døren jo ca 20-30 cm over terræn og hvordan fastgøres man remmen ovenpå fx lecablokke ? 


har søgt og søgt efter billleder der kan gi en forklaring, men intet fundet - måske nogle har links aller lign så man kan se det ?




p /p
Hej Jeg skal ha bygget et redskabsskur hvor jeg... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ja et noget "sjovt" indlæg , om det er tiltænkt mit indlæg, må jo stå hen, indtil videre.   


Skrev lidt om hvordan jeg lavede gulvet/fundament i min trægarage, for at komme med et indlæg, at det jo ikke behøves at være raketvidenskab at lave fundament og gulv til et udhus.

Nu har mit jo fungeret uden problemer i 23 år   

Jeg har for øvrigt lavet rigtig meget i støbning osv. så det er ikke erfaringen der mangler.

Nævnte i øvrigt intet om beton blandingen, så hvor sluderet om øllebrød kom fra?

Hvis du selv vil blande, så husk den billige cement ikke har samme styrkeklasse som Ålborg Portland...



Vi prøver igen, i morgen --

Det var bestemt ikke møntet på dig je_ns. 

Som du selv skriver er støbning af fundamenter ikke raketvidenskab. Du har givetvis valgt en løsning der samlet set giver det bedste resultat.

Du er også erfaren GDS's, og den erfaring har du har givetvis opnået ved at lytte til andres erfaring. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis