Kommentarer til projekt: Renovering af badeværelse på 1. sal

Her samles kommentarer til projektet: Renovering af badeværelse på 1. sal

Kommentarer vises både her og på projektet.
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvor ser det bare godt ud - flot arbejde.


Søren O

Ja, det er lidt ærgerligt med fliserne, det er jo ikke mig der har sat dem op men en murer jeg havde hyret og det er han ikke sluppet så godt fra og så bliver ujævnhederne ekstra fremhævet fordi jeg har spots i brusenichen som skaber skugger under fremspringene.

Hvor er det synd at mureren ikke har lavet det ordentligt   - når dit arbejde er så pænt   

Har du ikke bedt ham om at lave det om?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nej jeg har ikke bedt ham lave det om, jeg er noget i tvivl om hvad man kan brokke sig over og sagen er at en stor del af problemet skyldes en optisk effekt da spotsne har en lille spredningsvinkel og derfor skaber en skygge under fremspringene, hvis man ser det i dagslys er det meget svært at se nogen fremspring. Men ærgerligt er det.

Annonce

Super flot arbejde. Hvad er det for noget fibergips, du har brugt? Fermacell? Vh. Nikolai

Tak. Ja, det er 15 mm Fermacell.

ser rigtig godt ud. ved du hvor tykt et lag beton der blev lagt på ? og var det fiberbeton i poser ?
hilsen mortn
Tak :-) Der er brugt helt alm. beton, men med mere grus end sten for at det bedre kunne komme ned i sporene i svalehalepladerne. Laget er ca. 6 cm regnet fra bunden af sporene i svalehalepladerne, dvs. minimumstykkelse i forhold til byggevejledningen. 
jeg står nemlig og skal lave det samme som dig og jeg synes det er ret meget vægt at påføre de gamle bjælker og overvejer derfor at lave det i fiberflydespartel ca. 3cm
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis