Kommentarer til projekt: Renovering af badeværelse på 1. sal

Her samles kommentarer til projektet: Renovering af badeværelse på 1. sal

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Renovering... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser virkelig rigtig godt ud, det er vist ikke første gang du prøver dette :)
AKjeldsen skrev den 27-03-2020 10:56:51

Det er virkelig flot lavet - jeg står foran et tilsvarende projekt indenfor et par år og vil måske lige tage et par ekstra idéer med fra dit projekt :)
Tak, du stjæler bare alt du vil :-)

 

Det er den slags projekter hvor stort set samtlige håndværk er repræsenteret.

Særligt bemærkelsesværdigt er at Perhans - ud over at lave et særdeles flot arbejde - også skulle rette på de proffesionelles fejl.  

Dér fortjener Perhans den største ros. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 27-03-2020 14:45:03

Det er den slags projekter hvor stort set samtlige håndværk er repræsenteret.

Særligt bemærkelsesværdigt er at Perhans - ud over at lave et særdeles flot arbejde - også skulle rette på de proffesionelles fejl.  

Dér fortjener Perhans den største ros.
Tusind tak! :-)

 

Annonce
Hold da kæft. Virkelig imponerende. Har du en håndværksmæssig baggrund, siden at du kan klare alt det?
Nej, jeg er bare fysiker, men jeg har set rigtigt mange videoer på YouTube :-) Og så bor jeg på en gammel gård så jeg har øvet mig andre steder på ejendommen. 
Hvor er det blevet godt ..
Jeg står selv med et projekt af samme art ..
Og skal i næste weekenden igang med at afstive bjælkelag og tage af tykkelsen..
så det er jeg rigtig interesseret i at høre hvordan du har gjort ..
Hvad har du forstærket med ? Og ligger din forstærkning også an på væg ? Og hvordan har du skåret af tykkelsen på bjælkelaget ?
Og jeg står faktisk også selv og skal lave badeværelsesskab i stil med dit .. hvad har du anvendt af skinnesystem til dit ? 
 Til at skære bjælkerne ned i højden spændte jeg nogle lige stykker træ på siden som jeg kunne bruge som land og så brugte jeg en rigtig stor rundsav til at skære halvt igennem og så samme metode på den anden side. Giver det mening?
Min forstærkning ligger af på væggene neden under, men jeg tror godt at man kan lave udvekslinger mellem bjælkerne hvis du ikke har nogen vægge at lægge af på.
Jeg har brugt Movento TipOn fra Blum til mine skuffer.
God arbejdslyst med dit badeværelse. 😀
​Lækkert arbejde - står selv midt i det

​Hvilket træ har du brugt til at lave møblet? Først lignede det noget mdf - men slutresultatet ligner mere nogle Egeplanker. Mvh. Morten
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis