spg til Sternbrædder til vandret brug

Skal bygge skur på budget så har kigget på disse som yder beklædning men der står de er til lodret montering? og ønsker vandret montering...

https://www.10-4.dk/varer/byggemate...dning-tryk

Jeg vil gerne montere vandret og kan se de har en anden som koster lidt mere men dimensionerne er den samme som det billige produkt så hvorfor kan jeg ikke bare benytte den billige af dem hvad gør at den ikke kan monteres vandret?

https://www.10-4.dk/varer/byggemate...ern-mellem

Hvor kan man ellers får billig beklædning træ til facaden på skuret.

Skal bygge skur på budget så har kigget på disse... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det da noget der holder så. Tænkte hvordan laver man hjørner den er jo åben selve fundamentblokken. Sætter man bare et brædt på og bøjer metal stangen i hjørnet. Og så fylder op med beton. Blandingsforhold 1:7 støbemix? 

Hvad størrelse blokke lavede du din garage med? 

Always skrev den 04-03-2019 18:55:38

Det da noget der holder så. Tænkte hvordan laver man hjørner den er jo åben selve fundamentblokken. Sætter man bare et brædt på og bøjer metal stangen i hjørnet. Og så fylder op med beton. Blandingsforhold 1:7 støbemix? 

Hvad størrelse blokke lavede du din garage med? 

 Jeg har bare sat et brædt på under støbningen i de åbne ender. Bagefter har jeg pudset soklen pænt op med Weber 280. Jeg har ikke bukket jernene rundt i hjørnerne, men ladet dem overlappe hinanden. 

Blokkene var 15cm bredde. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også