Arla Mælk

Altså nu er det nok. Jeg dropper Arla mælk. Jeg ved det kan være svært for Arla er jo som bekendt alle steder, men aldi har faktisk dansk mælk fra Vejen andelsmejeri, så længe Arla ikke har tværet dem af banen.
Jeg troede at vi levede i et vestlig moderniseret samfund, men Diktaturen ligge lige i overfladen, ja vi drikker den.
Lad os høre en masse korte kommentarer (vi er alle ikke enige, men det gør ikke noget, men sig din mening).
Det kunne være sjov at få alle godt 2000 + mere her på banen, bare med en linie kommentar.
cry but now happy, I found a new milk. biggrin biggrin biggrin

Med venlig hilsen

Søren
Altså nu er det nok. Jeg dropper Arla mælk. Jeg... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Yams

Jeg kan simpelthen ikke se problemet!

Arla laver mælk vi kan li, Microsoft laver styresystemer vi elsker
at bruge, og fælles for dem begge er at var produktet ikke godt nok til os "normale" mennesker,
ja så havde Arla og Bill Gates nok ikke så mange penge. (Jeg har iøvrigt det indtryk at det hovedsageligt er nørder der bruger Linux o.lign,
mest fordi Microsoft er "store og slemme")
Yamsen


NÅ?
Arla laver mælk vi kan lide? Hmmm, næh de sidder bare på så meget af markedet, så det er umuligt at støde ind i deres produkter. Det gør dem da ikke nødvendigvis bedre?

Microsoft laver styresystemer vi kan lide??? Det er jo næsten til at dø af grin over. Microsoft sidder på styresystemer til DOS-maskiner og burde takke Apple for at have udviklet en grafisk brugerflade, som de låner bravt fra - sammenlign endelig - windows er stadig bagude men låner hver gang der udsendes en ny version. Hovedparten af windows brugerne bander det jo langt væk. Langsomt, ustabilt og utilregneligt.

Citat fra Yams


Nå...regeringen snakker om lovindgreb mod Arla... hvad så med lovindgreb mod staten som har monopol på spil...næææ... der er vel heller ikke noget regulært problem her, for vi køber jo alle glædeligt Lotto med mere i større eller mindre grad...
Yamsen


Staten og spilmonopol.
Tja, det kan man jo være for eller imod. Fakta er så at hovedparten af det spillede ryger retur i samfundet - til idrætsforening m.v. Prøv at placerer et "bet" hos en af det udenlandske selvskaber og se hvem der får glæde af overskud og profit der.


Citat fra Thomas Hjort

NÅ?
Microsoft laver styresystemer vi kan lide??? Det er jo næsten til at dø af grin over. Microsoft sidder på styresystemer til DOS-maskiner og burde takke Apple for at have udviklet en grafisk brugerflade, som de låner bravt fra - sammenlign endelig - windows er stadig bagude men låner hver gang der udsendes en ny version.


Og den grafiske brugerflade hvem fandt så på den eller rettere hvor huggede apple den fra?

Fra Xerox faktisk. I øvrigt er der ikke meget at komme efter i forhold til at hugge fra hinanden ved hverken MS eller Apple.

Citat fra Thomas Hjort

Hovedparten af windows brugerne bander det jo langt væk. Langsomt, ustabilt og utilregneligt.


Det er noget af en påstand som jeg har meget svært ved at tro på. Prøv at kigge på virksomhederne og hvilke systemer de vælger. Systemnedbrud i mange brancher kan i værste fald betyde konkurs for en virksomhed.


/Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis