Valg af akku bore- skruemaskine

Jeg står og skal have anskaffet mig en akku bore- skruemaskine som jeg vil komme til at bruge meget de næste 3 mdr.

Hvad har I erfaringer med er godt uden, at det er den absolut dyreste model på markedet ?

Den skal bruges til alt bore- og skruearbejde i forbindelse med etablering af den indvendige del af en førstesal. Skal være med hurtigoplader samt ekstra batteri.

Med venlig hilsen

Claus Holm
Jeg står og skal have anskaffet mig en akku bore... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Skruebasser!


Har lige gjort et superkøb i går... En som denne her:

http://scaptocs.bosch-pt.com/boptocs-sca/Product.jsp;jsessionid=5A521496F287172F5E0625792334B8FA?division=gw&language=da-DK&ccat_id=18551&prod_id=7485

Med 3 stk 2,6 Ah batterier til 2000 penge..

Livet er for kort til Aldi-maskiner, og sikke dog en følelse at holde maskinen frit i luften, trykke på knappen og mærke hvordan den prøver at vride armen om på en... uhm...det er guf! :lol:


Yamsen...

Mus fjærter ikke som hest, uden at røv revne...
Hejsa, jeg har 2 stk Dewalt, den ene med slag og den anden ugen, 2 ladere og 4 batterier. Det er 12V med 2Ah. Nu er jeg selv elektriker, og har fået dem efter at have haft brugt dem de sidste 2 år under metro opførelsen, og her 2 år efter, ja de kører stadig som en drøm, Elu som de hed før i tiden var bedre at holde på, men de 2 Dewalt, kan virkelig ikek bringe mig skam. Jeg køber ikke billigt værktøj, hvis det er noget jeg skal bruge meget og en skruemaskine, bruger man jo næsten hverdag. Derudover kan man jo få 12v lamper til dem der bare lyser godt og med flex hoved, sådan en org. lampe koster 189kr. Det er jo rørende billigt når man tænker på hvad man kunne have forestillet sig de kostede.

Ps. den lader op på max 1 time.

biggrin
Hej!!

Hvis man skal op i de pris klasser som dewalt ligger i, er det min erfaring at Milwaukee (tidligere Atlas Copco) er det bedste, de lægger bedre i hånden og er ikke så tunge som de andre mærker. Endvidere er kvaliteten helt i top.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis