Pris på isolering

Hej!

Jeg har gennem et stykke tid fulgt med i priserne på glasuld, fordi jeg inden alt for længe (gerne inden vinteren) skal have investeret i 200 kvadratmeter i 100 mm. Og det er så her, jeg bliver forvirret:

Isover Flexibats A er set fra 100,- til 149,- kr. meteren.
Rockwool Handy bats set til 89,- kr. meteren.
"Glasuld isolering" - Type B40-CE godkendt set i jem og fix til 17,95 meteren!

Mit spørgsmål er så: Hvad er skidt og hvad er kanel i denne jungle? Jeg vil gerne betale for højere isoleringsværdi, men jeg vil ikke betale for meget! Mit projekt er total omisolering af skunk, skråvægge og loft på 1. salen i et hus fra først i 1950'erne.

På forhånd tak,
Brian

Torben Fredenslund
Hej! Jeg har gennem et stykke tid fulgt med i... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
har lige hentet 10 pakker af vik37 glasulden i Jem&Fix 100mm bats a 24,75. Forekommer tungere end den vik39 murbats jeg har brugt til hulmuren. 5 pakker var presset sammen i en balle, så jeg kunne nemt have 2 baller på traileren (der var reelt plads til 3 baller på traileren 104x208cm lad)
Hvis jeg ikke husker galt er URSA netop den der sælges gennem Jem og fix.

Det er et fint fint produkt, ret fast og let at arbejde med.

I Jem og fix fåes ikke så mange størrelser af ruller men de har dog en 100mm i 96cm bredde og den passer jo netop mellem spærene, hvis de er opsat helt almindeligt.

Men der findes andre produkter der r lidt løse og besværlige at arbejde med, jeg husker ikke lige fabrikatet, men jeg brugte dem da jeg isolerede garage og det var ikke optimalt at sætte denne lidt løsere isolering i vægen. Her ville den fra Jem og fix være meget fin at arbejde med.

Jem og fixees er efter min mening lidt fastere end den fra isover.

Venligst Njord smile

MVH Njord

Købte en stor spandfuld Rockwool til mit nylige renoveringsprojekt på fixdithus.dk sammen med alt til gulvvarme. 10 år siden jeg lavede mit sidste projekt, så dejligt at finde samme firma stadig er billigst, det er sgu da vildt!! 


<p>Hammeren,</p>

Hvis det var reklame så var jeg nok lidt mere aktiv i dette forum!!!! Mit sidste indlæg var for 9 år siden....Prisen betyder bare meget for mig i mine projekter - der er dog langt imellem jeg får lavet noget privat.....


<p>Hammeren,</p>

Når man svarer på en 14 år gammel tråd med et indlæg af den karakter, vil de fleste vågne herinde opfatte det som reklame.

Når du tilmed har genoplivet en anden gammel tråd med samme formål:

Link

Ja så lugter det endnu mere...

Så.... REKLAME!


Elektronikteknikeren

Nu må da holde op. 4 år ikke 14!!! og den link nævner det firma og jeg finder det og sparer så en kæmpe portion penge, så vil jeg da have ret til at skrive dette. og nu gider jeg ikke slås mere med jer om dette. Jeg sparede og var glad. Jeg holder mig væk, da I åbenbart er nogle fine dommere omkring hvad der er reklame og hvad der er en god oplevelse for mig der kan lide at spare penge. og så god dag og brug jeres tid på noget andet end at være vagthunde! 


<p>Hammeren,</p>

Jeg har isoleret 130 kvm loft med Knauf  100 mm. 18,50/ m2. Der er ca 6 meter på en rulle. Hverken klør eller generer luftveje. Meget komprimetet i rl, men rejste sig på et par timer og ligger fuldstændig perfekt.


 

tror vist du skal have pudset skærmen for indlægget er fra 2003 altså 14 år så hold selv op :-) ja og nu har du lige haft 2 indlæg i dag og nævnt det samme firma i begge, JA DET ER REKLAME


Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis