Pris på isolering

Hej!

Jeg har gennem et stykke tid fulgt med i priserne på glasuld, fordi jeg inden alt for længe (gerne inden vinteren) skal have investeret i 200 kvadratmeter i 100 mm. Og det er så her, jeg bliver forvirret:

Isover Flexibats A er set fra 100,- til 149,- kr. meteren.
Rockwool Handy bats set til 89,- kr. meteren.
"Glasuld isolering" - Type B40-CE godkendt set i jem og fix til 17,95 meteren!

Mit spørgsmål er så: Hvad er skidt og hvad er kanel i denne jungle? Jeg vil gerne betale for højere isoleringsværdi, men jeg vil ikke betale for meget! Mit projekt er total omisolering af skunk, skråvægge og loft på 1. salen i et hus fra først i 1950'erne.

På forhånd tak,
Brian

Torben Fredenslund
Hej! Jeg har gennem et stykke tid fulgt med i... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Henrik J J skrev den 15-10-2003 08:29:08

Jeg vil understøtte forslaget om at kigge på papiruld.
Jeg har lige efterisoleret et 75-100mm Rockwool loft med 200mm papiruld.- Slut med at tænke på kuldebroer, da papirulden blæses ned i revner og sprækker.- Slut også med besværligt arbejde ude over udhæng, hvor det måske er besværligt at komme til.
Jeg glæder mig rigtigt meget til denne vinter, hvor jeg helt sikkert vil komme til at spare på varmeregningen ;-)

Mvh
Henrik

 Vedr. papiruld som sprøjtes ind i taget - HVad hvis der er en gangbro og der skal være plads til installationer osv. Så det er ok at papirulden bare ligger der i begge sider af gangbroen og der må kan ikke træde eller kravle på?



kh. hilsen Mr. GDS 0

Du smækker bare et par Reglar på tværs og hæver gangbroen


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis