Er samlemuffer tilladt i udhæng?

Hej alle,


Jeg er igang med opsætning af spots i mit udhæng, og er i den forbindelse blevet usikker om hvorvidt man må bruge samlemuffer, uden samleboks i udhæng? 

Jeg skal have lyset til at tænde fra flere sensorer og bruger derfor 5 leder kabel. 


Det er værd at bemærke at spots'ene kun har plads til fase og nul, men ikke til f.eks. jord. Så hvis jeg kørte 3-leder kabel til hver spot ville jeg skulle samle jord i en samleboks uanset.


Billede:

Ja, jeg ved godt det er fast installation.. 

Hej alle, Jeg er igang med opsætning af spots i... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kiggede både på spotene i indpakningen, samt de fire der var prøvemonteret i en hylde, som skulle forestille sig at være et loft. Kvaliteten virkede meget billig, men værst af alt var designet. Selve spot'en er væsenligt bredere end andre spots, og pæren monteres et stykke oppe i selve spot'en, hvor der så afslutningsvis er monteret et tvivlsomt stykke plastikglas foran pæren, som den skal lyse ned igennem. Kønt var det ihvertfald ikke. Men det er jo en smagssag ;-)


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis