Kommentarer til projekt: træterasse

jancar
jancar
1053 5000
Her samles kommentarer til projektet: træterasse

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: træterasse... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
jancar
jancar Trådstarter
1053 5000
har ik lige nået det... ;) Lidt kryptisk at få det til at sidde lige i skabet når det skal gå skråt... Men skal nok komme..
EISOE
EISOE
2773 7400
Hold da op ! - det er en flot løsning. Jeg købte nogle færdige elementer som rækværk i dyre domme til min træterasse - men din løsning er ....hmmmmm - flottere ;-) - den ser helt maritim ud.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

EISOE
EISOE
2773 7400
Fint med disse gallerier ;-) Min søn skal lave en træterrasse på ca. 35mm2 i påsken og var meget i tvivl om rækværket omkring den. Jeg viste ham din løsning - og han udbrød " det er da sådan det skal være " Han kunne specielt godt lide det lidt maritime udtryk ;-)

Annonce
Annonce
jancar
jancar Trådstarter
1053 5000
Hej Eigil Jeg savede et stykke af stolpesko's-pinden og borede hul i terassebrædderne der hvor de skulle sidde, og stak den ned i hullet. Jeg borede så også to huller i selve stolpeskoen også så den kunne boltes godt fast i brættet under dem. De skal virkelig forankres så gelænderet ikke rykker sig. Hvis jeg havde været knap så nærrig så havde jeg gået i Bauhaus og købt nogle specielle holdere de har til netop det formål. Men de kostede lidt, og var også lidt mere bastante i det, så jeg prøvede mig frem med de her billige harald nyborg stolpesko :) Det kunne måske også laves på en måde uden stolpesko. Evt ved at fæstne gelænderet på siden af terassen, eller lade det være gennemgående stolper. Men var ik lige muligt i mit tilfælde. Sig endelig til hvis i skal have mere info. Og upload gerne billede af jeres løsning ! Fedt med en kopi Mvh jan
EISOE
EISOE
2773 7400
Tak for din mail. Kan vi finde nogle stolpesko, der kan boltes fast med nogle store franske sskruer ned i stolpen under terrassebrædderne er det nok den nemmeste - og så solid løsning - tak for ideen ;-)

jancar
jancar Trådstarter
1053 5000
Hej Eigil Jeg savede et stykke af stolpesko's-pinden og borede hul i terassebrædderne der hvor de skulle sidde, og stak den ned i hullet. Jeg borede så også to huller i selve stolpeskoen også så den kunne boltes godt fast i brættet under dem. De skal virkelig forankres så gelænderet ikke rykker sig. Hvis jeg havde været knap så nærrig så havde jeg gået i Bauhaus og købt nogle specielle holdere de har til netop det formål. Men de kostede lidt, og var også lidt mere bastante i det, så jeg prøvede mig frem med de her billige harald nyborg stolpesko :) Det kunne måske også laves på en måde uden stolpesko. Evt ved at fæstne gelænderet på siden af terassen, eller lade det være gennemgående stolper. Men var ik lige muligt i mit tilfælde. Sig endelig til hvis i skal have mere info. Og upload gerne billede af jeres løsning ! Fedt med en kopi Mvh jan
Annonce
Annonce
EISOE
EISOE
2773 7400
Så har knægten bestilt 48m 3/4" galavaniseret vandrør - de øvrige dele til hans terrasse er ankommet ;-) Så han mener det ! :-D

jancar
jancar Trådstarter
1053 5000
:) ser frem til at se billeder af hans udgave af terasssen
jancar
jancar Trådstarter
1053 5000
jetdirect siger: 23-10-2010 23:41:05 husk gelænder ved trappen ,som det er nu giver det en k fejl i en tilstands rapport Jancar siger: Har lige fået lavet tilstandsrapport. Det blev ikke nævnt i den ;) Mvh Jan
oz4jv
oz4jv
5 8870
Ser sku godt ud

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Jens Vestergaard
Summer-Castle.dk
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her

Find byggemarked

Vi har samlet alle byggemarkeder i Danmark.
Søg på postnummer her:

Se alle byggemarkeder her