Revnet "blyskørte" på inddækning, tape til fix af dette?

Følg tråden
Syndicate
Syndicate
Postnr: 8700
Syndicate Syndicate Trådstarter
I skal ikke holde jer tilbage ;-)
Paranåhja
Paranåhja
Postnr: 8930
Paranåhja Paranåhja
Den er fin den du havde kig på syndicate ! Man synes jo det er nogle trælse penge for noget der ikke kan ses Hvis du er fræk kører du lige forbi den lokale tømrer og hører om du kan købe en halv meter for en 50er.....i nogle situationer kan man også slippe godt fra at bruge tagpap, det kan du så ikke rigtigt få helt op under, så wakaflexen eller den du linker til er nok nummer et...
Mød de kloge med ydmyghed og de bedrevidende med skepsis
Epoxymanden
Epoxymanden
Postnr: 4300
Epoxymanden Epoxymanden
Ring dog til fabrikken og få et nyt stykke, alle de hovsa løsninger er kun noget du vil ærge dig over når du igen skal op og reparer fordi det ikke er tæt.

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

ViFixerDet
ViFixerDet
Postnr: 4130
ViFixerDet ViFixerDet

Skrevet af <a href='http://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/26487' class='af-profile-link'>Epoxymanden</a> på 08-12-2016 22:20
Ring dog til fabrikken og få et nyt stykke, alle de hovsa løsninger er kun noget du vil ærge dig over når du igen skal op og reparer fordi det ikke er tæt.

Kunne ikke være mere enig - men det fremgår af mit første indlæg

Jeg er forundret over hvor mange fuskertricks, der kan lokkes frem i dette forum - stram op!
Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Syndicate
Syndicate
Postnr: 8700
Syndicate Syndicate Trådstarter
Blot en update:

Har fundet den originale inddækning på nettet, og vil anskaffe mig en sådan i løbet af sommeren.
Så skiftes hele inddækningen, og der laves ikke fuskerløsninger.

Løsningen med et stykke Wakaflex under blyskørtet pt., er derfor kun midlertidig
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.