Antenne signal forstyrrelser

Hej

 

Jeg har nogle forstyrrelser i antenne signalet som medføre at billedet i fjernsynet pixelerer.

Antenne kablet skiftet til 4G isoleret, der er anvendt Godkendt antennes stik. Og antenne er af mærket Vandenberg og med inbygget LTE/4 G filter og er velegnet til modtagelse af digtilae signaler. elegnet til modtagelse af digitalt TV signal elegnet til modtagelse af digitalt TV signal Jeg har haft  en tv tekniker ud og se på fjernsynet for at udlukke der noget galt med den.

Antennen er monteret på terrassen på første sal og kable til fjernsynet i stueetagen. Afstanden er 13 meter.

Så vidt jeg ved bør der ikke være behov for at vende antennen i en bestemt retning når der er tale om digitale signaler.

Nogen forslag til hvad fejlkilden kan være til forstyrrelserne.

Hej   Jeg har nogle forstyrrelser i antenne... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har en strømforsyning til din antenne, har du en antenne med forstærker, og det nytter ikke bare at slukke for strømforsyningen, for så forsvinder dit signal næsten helt. Hvilken form for fjernsupport fra Samsung har været i stand til at fortælle dig, hvor stor din feltstyrke er. Der skal et meget stort signal til for at der optræder overstyring. Jeg vil anbefale dig at placere den antenne, du har, så den vender mod en af de to sendere, du har fået anbefalet, eller montere en passiv antenne med 4G filter. Hvis du har drejet din nuværende antenne mod en af de anbefalede sendere, kan der ske det, at selv antennen og den indbyggede forstærker bliver overstyret. Du angiver en signalstørrelse uden at angive målenheden, kunne du ikke angive måleenheden f.eks. dB/microvolt (dB over microvolt)

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis