Kold radiator

Hej,

Jeg har en radiator som ikke bliver varm. Jeg har udluftet den, og skiftet pakdåsen uden det har hjulpet. Er der andet man kan gøre selv, eller skal jeg have fat i en VVS mand?

Vh

Nicolai

Hej, Jeg har en radiator som ikke bliver varm.... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af nlundgaard på 04-12-2014 13:00
tøris er frosset CO2

Ja jeg er klar over at tøris er CO2. Men "håndværker" skriver, at det er en giftig gas, der bruges. Jeg anser ikke CO2 for at være en særlig giftig gas, det er det, vi udånder. Desuden er det flydende CO2, som ved fordampning fryser omgivelserne her vandet i røret, der anvendes. Det er tit "håndværker" kommer med råd, som ikke er rigtige. Det er det der har fået mig til at stille spørgsmålet.

 

 

 

 


fase
Skrevet af Håndværkeren på 04-12-2014 09:58

Ja ja Nitter det ved én da godt, men hvad hjælper det at skifte "pakdåsen" hvis selve ventilen i ventilhuset ikke virker eller termostaten for den sags skyld.

  NÅ, det syntes jeg nu ellers ikke du giver udtryk for med dine bortforklaringer. Men det er vel bare for at narre dig selv.   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Håndværkeren på 04-12-2014 17:39

Jeg holder også  meget af dig Nitter

    

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 04-12-2014 14:56

Du kan altså leve i den luft vi andre render og udånder ? Det er det jeg mener med at sige det er en giftig gas.

Har du aldrig hørt om kulsyreslukkere?. Dem er der da ikke krav om brug af særligt åndedretsværn for at bruge. Det er også det, der bruser i en sodavand, så giftigt det tvivler meget på.

 

 

 


fase

Jo jeg har selv en af dem på værkstedet, men hvad har det lige med tøris at gøre ?

Og jo det er ret koldt det der kommer ud, min Mester fra da jeg var i bådebygger lære, brugte engang sådan en til at køle en ramme øl ned med en varm sommer dag.

Med kulsyren i sodavand har jeg en værre oplevelse, jeg havde noget kilde vand med brus, og en dag jeg stod og manglede destileret vand til mit stryge jern, brugte jeg kildevand med brus. Føj for en rådden stank der kom ud af det.

Det er sjældent selve ventilen er i stykker.. Når du har har skiftet pakdåsen, har du så prøvet og rykke med ventilen under
med en skruetrækker el lign?

Nope, ved ikke helt hvordan?

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis