Polsk arbejdskraft

Hej

Ifb. med køb af lejlighed har vi fået brug for nogle til det grove arbejde. Nedrivning af køkken og loft, muring af døråbninger og udvidelse af eksisterende dør.

Er der nogen herinde med gode kontakter til hvem der er billigst på markedet? 

Der er vel omkring 100 timers arbejde.


Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
Hej Ifb. med køb af lejlighed har vi fået brug... Vis hele indlægget
69 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Semtex håndværker......cempex(o) a 50 gram kommer man ikke langt med;-) Vi er vel alle i mere eller mindre beskyttende overfor vores profession! ;-)
Det er da ubehøvlet at ødelægge mandens opslag

Selv i ordbogen kommer arbejde før succes .... :) , og i virkeligheden kommer al viden fra erfaringer .. :)

En LDS´er kan også være med på innovativ lavenergi ved brug af www.izodom.dk
Skrevet af GDS2013 på 15-11-2014 22:27
Det er da ubehøvlet at ødelægge mandens opslag

Det der er mest ubehøvlet er at du kommer som en ny og blander dig med utidige komentarer. Her på LDS har vi både de skrevne og uskrevne regler, og menesker der blot forsøger sig ud i at snyde sig til billigt arbejds kraft eller at reklamere her på LDS. skal bare ned med nakken.

 

 

 

Skrevet af Håndværkeren på 16-11-2014 00:00

Det der er mest ubehøvlet er at du kommer som en ny og blander dig med utidige komentarer. Her på LDS har vi både de skrevne og uskrevne regler, og menesker der blot forsøger sig ud i at snyde sig til billigt arbejds kraft eller at reklamere her på LDS. skal bare ned med nakken.

Håndværker: Og som sædvanlig benytter du lige lejligheden til at svine folk til, du mener altså at du som gammel bruger herinde har ekstra beføjelser til at skrive hvad der passer dig...??

Tilbage til emnet, nu er det jo altså ikke ulovligt at benytte sig af polsk arbejdskraft i dette land, jeg har også haft en polsk murer til at hjælpe mig i forbindelse med en kælderrenovering og han var fuldt ud lige så dygtig som alle andre murere efter min vurdering, det var dengang der var run på i byggeriet og jeg havde ikke tid til at vente på en dansk håndværker.

Mit råd til trådstarter er at indhente nogle tilbud fra firmaer med polske håndværkere og så vælge det firma du bedst kan lide, de kan sagtens løse dine opgaver lige så godt som danske håndværkere, men man skal altid kigge sig for uanset hvem man sætter til at hamre og banke i sit hjem..

 

 

 

 

 

 

 

 

Annonce

Og som sædvane skal du lige komentere mit indlæg på en negativ måde, jeg har ikke flere rettigheder end andre her inde, men den generelle holdning her på LDS har jeg lov til at give udtryk for. Kan du ikke klare mosten så hold dig fra mine indlæg, du skal ikke lege politi over for mig.

Der er masser af dansk arbejds kraft i Danmark til overenskomst mæssig løn, kan spørgeren eller du ikke forene jer med det, så find et andet land at bo i. At udnytte andre menesker fra andre lande med en lavere indkomst høre ikke hjemme her på LDS.

Jeg kommenter kun dit negative indlæg fordi du selv starter balladen og begynder at svine folk til.. Pas på med at træde folk over tæerne nogen at dem træder hårdt tilbage....

Stadig er det ikke gået op for dig at det er fuldt ud lovligt at hyre et polsk byggefirma til en opgave i DK og som følge af det er det da et emne der kan skrives om her ligesom så mange andre emner..

Og så var jeg i øvrigt ikke klar over at det var dig der var dommer og forvalter for den ``generelle´´ holdning herinde, er det noget jeg kan få bekræftet om det er tilfældet..?

Og så kan jeg i øvrigt sige ligemåde, jeg skriver og siger lige hvad det passer mig også næste gang du skriver et eller andet tåbeligt, det varer sikkert ikke så længe..

Hvad er forskellen på at få lavet bilen i Tyskland, tage på billig ferie i Thailand eller købe billige kinesisk fremstillede varer?
Det handler alt sammen om at få sine sager til den lavest mulige pris, også når det er lønnen der er konkurranceparameter.
Om arbejdskraften arbejder billigt i DK eller udenfor kan vel være ligegyldigt for de der bliver udnyttet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Når nu der tales om billigste pris.

F.eks. Hvis vi antager at i vil have bygget et hus og i skal have en rådgiver til at tegne og føle hele processen igennem, til man får nøglerne i hånden.
Ville i så vælge den laveste pris? og hvorfor?

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Der er yderligere 49 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også