PGO Hot 50 går ud ved bundgas

Hej.
Jeg har sat tragten i membran / studsen på min Hot 50. Problemet er at når jeg giver bundgas går den ud eller trækker ikke. Jeg har prøvet diverse dyse str fra nr 72 til 62, men ingen af dem gjorde meget forskel. 

Hvad kan det evt være? Smil

Mange tak på forhånd.

Hej. Jeg har sat tragten i membran / studsen på... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af 2700dk på 12-11-2014 20:07
Mange tak for svaret.

Tror du det ville virke hvis jeg smider endu en 8mm skive på?

Hvis du vil opnå at scoteren kører langsommere, vil det helt sikkert virke. Men undre mig dog temmelig meget over, om du tror det vil hjælpe på dine karburatorproblemer ???

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Den køre perfekt uden tragten i studsen/membranen.. Problemerne opstår nemlig først når tragten bliver sat på igen, så derfor ville jeg midlertidig sætte endu en skive på så den køre langsommere indtil jeg får en 12mm Karburator
Skrevet af 2700dk på 12-11-2014 21:57
Den køre perfekt uden tragten i studsen/membranen.. Problemerne opstår nemlig først når tragten bliver sat på igen, så derfor ville jeg midlertidig sætte endu en skive på så den køre langsommere indtil jeg får en 12mm Karburator

NååHHHH. Ok nu er jeg med.   Ja lovligt er det ikke, men måske opdager øvrigheden det ikke hvis den en dag lander på et rullefeldt.  Kan dog ikke forestille mig at benzinøkonomien vil være en glædelig nyhed og skrive hjem om. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis