PGO Hot 50 går ud ved bundgas

Hej.
Jeg har sat tragten i membran / studsen på min Hot 50. Problemet er at når jeg giver bundgas går den ud eller trækker ikke. Jeg har prøvet diverse dyse str fra nr 72 til 62, men ingen af dem gjorde meget forskel. 

Hvad kan det evt være? Smil

Mange tak på forhånd.

Hej. Jeg har sat tragten i membran / studsen på... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har sat tragten på igen, jeg kan godt give bundgas nu, dog når jeg starter knallerten skal den stå i et par sec stille.


Første tur efter jeg havdet sat tragten på kunne jeg køre uden problemer med bundgas, men efter lidt tid når jeg gav bundgas igen kunne den ikke trække..

Anden tur (efter 5 min pause) kunne jeg godt give bundgas igen, slipper og give bundgas igen. -

Hvad kan det være?

Ps: har dyse str 76 på lige pt.
Hvordan kan jeg tjekke det? Ved at se på tændrøret?
Skrevet af 2700dk på 09-11-2014 13:46
Hvordan kan jeg tjekke det? Ved at se på tændrøret?

For langvarigt og besværligt. Foreslår du starter med at læse tredie sidste indlæg i tråden her: www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/193243   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

PS. Med udtrykket "fed blanding" og "firtakter" menes det samme, at motoren får mere benzin end der er ilt tilstede i cylinderen til en 100% afbrænding.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Har fundet ud af at det er en 17,5mm Karburator jeg har på min hot 50 ..... Kan man gøre knallerten langsommere ved at sætte en støre skive på? eller hvad vil i forslå?
Skrevet af 2700dk på 12-11-2014 18:10
Har fundet ud af at det er en 17,5mm Karburator jeg har på min hot 50 ..... Kan man gøre knallerten langsommere ved at sætte en støre skive på? eller hvad vil i forslå?

Nu er jeg lidt i vildrede, da jeg syntes og kunne erindre noget om der burde sidde en 12 mm på en PGO i 30 km udgaven. Monstro ikke det er den uorginale karburator der giver dig alle de problemer ???

Øh, hvad er det nu for en skive du nu omtaler ???

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af 2700dk på 12-11-2014 19:16

Undskyld forvirringen Jeg mente skivne i variatoren, havde bare hørt at hvis man sætter en støre skive i variatoren, at det så ville sænke farten

http://scootergrisen.dk/scooterhjem...ed0084.jpg

Ja det er vist for viderekommende.  

Men hvis du mener og sætte en tykkere skive i variatoren, ja så sænker du topfarten. Piller du derimod skiven ud eller sætter en tyndere i, hæver du topfarten. 

Håber ikke det er for indviklet. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Mange tak for svaret.

Tror du det ville virke hvis jeg smider endu en 8mm skive på?
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis