pillebrændeovn seasonheat 1400 a fejl

Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og den skriver
er02 i fejlkode. Manualen siger at det er en højspændingsfejl ,
Hvordan får jeg den resat så den kan køre igen

jole
Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og... Vis hele indlægget
86 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kan se jeg ikke er alene om fejl på seasonheat 1400a men hvor køber i reservedele til den nu nogen gode links ??

Lifekeeper

Hej. Det kan du på reservedelpilleovn.dk .hvad er fejlen,,for mange fejl kan man selv lave.

jole

Jeg har lavet den nogen gange nu pressiostaten når den stopper til nede i bunden er der kun rense ,men som beskrevet i andet indlæg har den det med at køre piller ind flere og flere ligsom om man skruer langsomt op for den og det er over hele dagen fra normalt til kæmpe flammehav og jeg må slukke den ned .Starter jeg den så op igen skruer den meget hurtigt op på fuld styrke "skal lige sige den stå på trin 1 hele tiden i pille forbrug" Men man kan se sneglen køre efter lampen slukker for stop af fodring af ovn i displayet men sneglen køre lige lidt extra ind.Jeg har stidig problem med min blæser der skal blæse varmen ud den køre kun halv kraft udblæsning så den har jeg taget helt fra styringen og sat en separart kontakt på til blæser så den køre fuld skrue hele tiden virker fint , dog primitivt

Lifekeeper

Hej. Jeg er helt sikker på at det er indstillinger det er galt med, det med at den står på et er ikke der du skal indstille på pilleforbrug,men  hvis du først trykker en gang på  menu så står der Cron så trykker du på minus under flammen  så står der tara så trykker du på disp (nederst højre hjørne)  så står der Cocl  tryk på disp igen så står der et tal tryk på disp igen og den blinker så trykker du på minus (min står på -01) til du er på den tal  du ønsker tryk disp igen så blinker den ikke mere og den er gemt så  trykker du på ESC 3 gange og så er du ude af det.  Jeg er sikker på at det virker 

jole

det skal prøves men hvad vørdier skal jeg prøve med

Lifekeeper
Annonce

Jeg syntes at  du skal prøve med minus 01 det er det min står på

jole

mange tak er det i mens ovnen køre eller slukket

Lifekeeper

prøvet men nået til tara som ikke står i min menu så kunne ikke gennemføre det

Men er der et relæ som styre snegl for det er som om jo varmer den bliver jo længere køre snegl rundt da den til sidst køre hele tiden selv om den viser den IKKE gør i displayet

Prøvet dette: tryk menu :Cron 

Pil ned på flammen : Load. Pil ned igen orol ! ligner det der stå . Igen: Rice. og det er de 4 ting den skriver dem kan jeg så gå ind i og ændre i men ved ikke hvad jeg ændre så skal ikke pille ved noget

Lifekeeper

Har du prøvet at trykke på minus eller plus  flere gange  for det kan  jo være at  Cron kommer lidt længer nede i rækken , for tara  er hvor meget luft  du vil have  inde under pillekoppen

jole

tror vores beskeder lige krydset hinanden

Lifekeeper
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis