pillebrændeovn seasonheat 1400 a fejl

Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og den skriver
er02 i fejlkode. Manualen siger at det er en højspændingsfejl ,
Hvordan får jeg den resat så den kan køre igen

jole
Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og... Vis hele indlægget
86 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hør, det er vel ikke den her: LINK. ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
I et af dine indlæg skriver du, at el-tænderne bliver rød "men kan ikke nå ud til pillerne". Det er vel ikke så simpelt, at eltænderen blot ikke er skubbet helt i bund i kanalen under herden? Prøv at skifte kondensatoren til blæser også. Den sidder på blæsernes el-tilslutning.

 

Hej igen. Det er ikke nogle af de link du sendte,men jeg har jo en manual til fyret,men der står ikke noget som helst om hvordan man indstiller noget som helst,jeg er ked af at du har spildt  din tid på noget som jeg har.

jole
Hej, nej den sidder præcis hvor den skal og den har været skilt ad og rengjort,den kan ikke sidde forkert for den skal skubbes så langt ind som den kan.  ved du hvor man kan købe en kondensator og den skal vel også være magen til den anden?

jole
Annonce
Få nu en fagmand til at kigge på den ovn, alt andet bliver gætterier, og når det så bliver koldt har du ingen varme, før den er repareret af en der har forstand på det.
Skrevet af jole på 02 sep 2014 20:47
Hej igen. Det er ikke nogle af de link du sendte,men jeg har jo en manual til fyret,men der står ikke noget som helst om hvordan man indstiller noget som helst,jeg er ked af at du har spildt  din tid på noget som jeg har.

Nå ok. Det vil nok være en overdrivelse og kalde dine papirer en manual, hvis der ikke står hvordan du betjener ovnen. Kan desværre ikke trække flere kaniner op af hatten. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg lytter lige med hvis du skulle ha fundet fejlen, da min Seasonheat lige er begyndt med det samme, efter 6-7 år utrolig stabil drift!

Skrevet af THansen1980 på 07-09-2014 14:06

Jeg lytter lige med hvis du skulle ha fundet fejlen, da min Seasonheat lige er begyndt med det samme, efter 6-7 år utrolig stabil drift!

Det skulle da ikke undre hvis det er en generel fejl der dukker op når ovnene er de der 6 - 7 år gamle.

 

 

 

jeg har gættet mig til det er blæseren, da den plejer at starte som det første... men det gør den ikke nu! og går i fejl efter 30 sek. Jeg åbner den en af dagene, og måler den igennem. Det må kunne fikses billigt, det er jo ikke raketvidenskab inde i dem.
Der er yderligere 56 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis