pillebrændeovn seasonheat 1400 a fejl

Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og den skriver
er02 i fejlkode. Manualen siger at det er en højspændingsfejl ,
Hvordan får jeg den resat så den kan køre igen

jole
Hej. Min pille brændeovn er en seasonheat 1400a og... Vis hele indlægget
86 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ror nat det bedste du kan gøre e at lade n fagmand se på den og eventuel reparere den
Ja det er min pc det er galt med, kan jeg se nu
Skrevet af jole på 01 sep 2014 20:59
Jeg har prøvet at starte den op med en stump optændingsblok, men det virkede ikke, da blokken bare brændte lige så stille, røgsugeren kørte så langtsom at den ikke sugede noget som helst røg. Tændsatsen bliver rød men den når jo ikke ud i pillerne,det jeg mener er at tændsatsen skal blæse eller sende varmen ud til pillerne på en eller anden måde

Ja ok, så kører blæseren, som rigtig nok er en røgsuger, også for langsom. Der må være nogle menu'er til opsætning af ovnen. Har du prøvet og sætte røgsugerens hastighed op ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det, jeg har kun prøvet inde i test, ved du hvordan man gør ?

jole
Annonce
Skrevet af jole på 01 sep 2014 22:12
Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det, jeg har kun prøvet inde i test, ved du hvordan man gør ?

Hvis jeg kunne finde en manual til ovnen, så ja. Ovnen må hedde noget mere end det du har opgivet. Hvad står der helt nøjagtig på typeskiltet bag på ovnen ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der står seasonheat 9 anno 2007 hvis det er noget du kan bruge

jole
Skrevet af jole på 01 sep 2014 22:35
Der står seasonheat 9 anno 2007 hvis det er noget du kan bruge
Det siger heller ikke Google noget. Der må stå på typepladen hvem der har fabrikeret ovnen. Og normalt står der også hvem der har importeret "uhyret". 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det eneste der står er en nr EN14785:2006  og så står der Matricola:  DK00580.
Jeg ved godt hvem impotøren er,det er quintax i ålborg

jole
Skrevet af jole på 01 sep 2014 22:54
Det eneste der står er en nr EN14785:2006  og så står der Matricola:  DK00580.
Jeg ved godt hvem impotøren er,det er quintax i ålborg
Jo, så forstår jeg godt hvorfor du fik det svar. Ovnen er formodentelig solgt et sted hvor de ikke kan stave til hjem uden og glemme et bogstav.  Kan firmaet i Ålborg ikke  skaffe dig en manual ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 66 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis