VinduesGrossisten.dk

Hej,

Jeg skal have købt vinduer til min tilbygning, og søger i den forbindelse på nettet efter gode tilbud. Jeg er faldet over VinduesGrossisten.dk, som kan levere billige vinduer i en, efter hvad jeg kan læse, god kvalitet. På deres hjemmeside kan man endvidere læse at de har forskellige certificeringer. Hvad jeg dog ikke kan finde på nettet, er andres erfaringer med produkterne fra dette firma, hvilket undrer mig lidt. Sidder der nogen herinde som har købt vinduer og døre fra dette firma, hører jeg meget gerne fra jer.
På forhånd tak.
/kaaremoerk
27 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
https://www.trustpilot.dk/review/vinduesgrossisten.dk
Det lyder jo lovende, men jeg hører meget gerne fra andre, der har erfaringer med firmaet, eller som måske kan anbefale et firma?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej - Jeg står i samme situation og savner erfaring fra andre der har købt vinduer og døre fra Vinduesgrossisten ?

De har for få anmeldelser på trustpilot til at være overbevisende. "kaaremoerk" købte du varer hos vinduesgrossisten ?

vh.

Thomas

Jeg har lige købt en ny hoveddør hos dem, og jeg er ikke imponeret. De havde monteret det forkerte glas, venter stadig på at få det skiftet, samt bundstykket har de olieret ovenpå en masse støv. Det ser herrens ud. Ved ikke om det er normalt for dem
Jeg turde ikke tage chancen. Vurderede at det simpelthen var for billigt til at være ordentlig kvalitet. Har købt hos rationel istedet.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg har bestilt 2 vinduer hos dem men venter stadig på at modtage dem skal nok skrive et indlæg om kvalitet når og hvis jeg får dem har nemlig ventet 4 uger nu.
Nogen der har modtaget vinduer eller døre fra VinduesGrossisten.dk og som vil sende et par ord om oplevelsen samt ikke mindst kvaliteten ?

Hej jeg har lige fået en ordrebekræftelse på at mine vinduer kommer d. 1-10-2014 så giver jeg lige en anmeldelse af vinduerne. :-) Kan se derinde at de bliver ved med at forlænge deres "gratis fragt ved køb af min 7500 kr så du behøves ikke skynde dig at bestille :-)

Det er super - jeg holder lige hesten og ser frem til din tilbagemelding :-)
Spændt på om du modtager dem i dag :-)
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også