VinduesGrossisten.dk

Hej,

Jeg skal have købt vinduer til min tilbygning, og søger i den forbindelse på nettet efter gode tilbud. Jeg er faldet over VinduesGrossisten.dk, som kan levere billige vinduer i en, efter hvad jeg kan læse, god kvalitet. På deres hjemmeside kan man endvidere læse at de har forskellige certificeringer. Hvad jeg dog ikke kan finde på nettet, er andres erfaringer med produkterne fra dette firma, hvilket undrer mig lidt. Sidder der nogen herinde som har købt vinduer og døre fra dette firma, hører jeg meget gerne fra jer.
På forhånd tak.
/kaaremoerk
Hej, Jeg skal have købt vinduer til min... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, tak for erfaringerne, Kutte!

En kommentar vedr. Trustpilot: Jeg har før undret mig over, at nogle virksomheder kan have voldsomt mange 4 og 5 stjernede ratings og ingen dårlige. Statistisk set bør det ikke kunne lade sig gøre KUN at have glade kunder og sure kunder råber typisk højest. Svaret kan være, at man som betalende kunde hos Trustpilot kan få fjernet dårlige anmeldelser af sit firma. Se evt. mere her og i artiklen her . Jeg er stor fan af konceptet om brugerratings og af Trustpilot, men det er vigtigt at have i baghovedet, at man måske ikke får den fulde sandhed.


Mvh. AllanE
Trustpilot's postadresse er: 0120 Città del Vaticano - men send ingen pakker!

 

Jeg har ikke ratet dem hos trust pilot endnu da RMA sagen stadig køre, har oprettet en RMA inde på deres side og fik svar dagen efter pr. tlf. Kunde servicen har indtil nu været helt ok men skal sende nogle flere billeder så må vi se hvad der sker...
Annonce

Al komunitation skal være skriftlig, en Tlf. samtale er intet værd !

...medmindre du optager samtalen! En mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også