Hvepse

Hvepse er en plage lige nu. Kender nogen et husråd der kan aflede hvepses opmærksomhed på den gode mad/vin etc. fra de hyggelige grilaftener på denne tid ?
Hvepse er en plage lige nu. Kender nogen et husråd... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo sådan, at en hveps ikke hedder en hveps, men en gedehams. En geds "børn" hedder jo kid, så mon ikke en hveps "børn" hedder hvepsekid, og dens efterladenskaber hedder "hvepsekidsskid". (hvepse-kids-skid) Og mon så ikke der er penge i at lave bleer til hvepsekid, de kunne markedsføres under navnet "HvepSkid".(hvep-skid) Nu er det jo så det smarte kommer: Bleer med indbygget salt!! Vi tjener penge mens hvepsekidnes mor og far slår deres hvepsekid ihjel - med saltbleer.

Jeg tror at jeg vil kalde min del at firmaet
"The diper solvation for all small stiching animals and small naughty smelly childs - with automatic saltdipers on their tails A/S, ApS, I/S, K/S, Inc., Corp., GMBH and Foundation" (og om nogle år skal der tilføjes "og Søn" bagefter)

Nu skal vi så bare have lokket hvepsemor og hvepsefar ind i elevatoren..her rækker min fantasi altså ikke længere, det må være "The Elevation solvation for all animals and small naughty child - with salt on their tails" der står for den del.

Mvh
ThomasB
ThomasB skrev:
>(og om nogle år skal der tilføjes "og Søn" bagefter)

Pas nu på Thomas, at du ikke tager en forkert ble, for så skal du til at strege "og søn" igen.

En hvepskid er et supernavn - på amerikansk wipershit.

The elevation står selvfølgeligt for det - kan vi så ikke lave begge firmaer om til en Trust - det har jeg altid ønsker mig.

På godset som der jo bliver rigeligt råd til, vil min familie være "min klan" og firmaet "trustfoundation". Jeg går ud fra, at Leon laver alle nøglehullerne til elevatorerne - gerne lidt store, for det bliver jo her de flyver ind. Der er vel ikke nogen der har set en bi eller myre åbne en dør vel? - Det er vist godt jeg står for "The Elevation solvation for all animals and small naughty child - with salt on their tails"

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
PS: Thomas - saltbleerne er perfekt fundet på - lad andre gøre arbejdet for een, det er det geniale i alt, når de betaler os for det.

Held og lykke med "The diper solvation for all small stiching animals and small naughty smelly childs - with automatic saltdipers on their tails A/S, ApS, I/S, K/S, Inc., Corp., GMBH and Foundation"

Jeg tror dog du skal tænke længere frem - så slet sm i small. Derved kan du forøge denne gruppe med ca. 61,25%. Det er da også værd at tager med.

Man kunne vel også indsamle disse saltbleer mod betaling forståes, og så sælge dem til vejvæsenet. Det forurener ikke, da saltet forbliver i bleerne. De må være fortrinlige på vejene om vinteren, og da jeg formoder de er hvide, kan man for første gang garantere en hvid jul. Når bilerne har kørt over dem tilpas mange gange, er alt hvepspis mast ud, og efter en lettere tørring er de klar til at blive solgt på ny. Nu som ny modefarve - grå. Næste år som mørkegrå og sidste år de holder som sort.

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej igen gutter!
Jeg har været med til at opfostre 6 børn, og da nogle af de sidste kom til, blev det moderne, at jeg, som mand, SKULLE hjælpe til med bleskift o.s.v., selvom jeg jo allerede havde hjulpet til med det andet.
Så jeg ved nogenlunde hvordan en ble, bliver anbragt, det er derfor, jeg bliver lidt dårlig af at tænke på at give Bier, Hvipse eller Gedehamse-babyer ble på, for fælles for disse, er jo, en aldeles modbydelig spids, lige der hvor bleen skal på.
Jeg melder mig simbelthen ud med det samme, hvis det skal være på den måde.
Jeg er overbevist om, at det med at stikke, ikke er noget de får ind med moder-honningen, men noget der ligger i generne, og så er det noget de gør automatisk, de kan simpelthen ikke lade være.
Jeg vil ikke stikkes -igen

Men jeg vil gerne være stinkende rig.

De bedste hilsner
Leon.
Kære, kære Leon.

Vi ER stingende rige - har selv allerede købt en yacht - på afbetaling indtil det falder på plads.

Mvh. til alle de små hvepsemåse, så kan jeg ikke se problemet.

JEG kommer jo salt på deres haler - det har I lovet er mit job!! - så der er jo ikke noget problem, de er helt rolige når det er sket, det ved du jo fra Anders And.

Følger du overhovedet med i denne seriøse samtale? crazy

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Annonce
Jeg vil hellere være "stikkende" rig biggrin

Mvh
ThomasB
Hej gutter!

Undskyld, jeg måske er lidt fraværende i denne tid, jeg bygger på mit nye gamle hus lige nu, flaminco, støbenet, varmerør, støbning, kloak o.s.v.
Jeg overnatter på slottet ca. 4 dage om ugen, og er så kun ved computeren nogle af de andre dage, samtidig med en masse andet. (min frue)

Men selvom travlhed med en masse andet, er jeg netop blevet STIKKENDE rig.
Ca. 445 mygstik, det klør som bare (ham der med hornene)
Kender i Elefandtmanden? ham så jeg i mit spegl i aftes.

De bedste hilsner
Leon.
Hej Leon.

Jeg troede s´gu du havde snuppet idéen selv, og nu sad med salt, saltbleer og elevatorer og nød det, men vi andre knokler på siden og alene for at gøre os stinkende....

Med 6 børn kan jeg ikke fortænke din hustru, at hun holder lidt øje med dig.

At du ligner elefantmanden er ikke et chok for mig - det er nok det billede jeg har haft af dig fra start... undskyld - kunne ikke lade være wink

Tror du vi andre har det bedre med myg (ikke hvepskid). Jeg gnubber mig konstant et kedeligt sted, når ikke der er andre, og min hustru har fået en række stik hvor hun sidder, så hun skal også helst være uden kunder/kollegaer.

Måske skulle vi opfinde noget der kunne ordne deres næb - de satans myg. Hvad hedder forresten et barn af en myg?

I må selv sige til, når vi skal stoppe, for jeg elsker og slapper dejligt af med denne form for pjat.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej derude!

Der er nok ikke noget navn for en myggebaby, man kan ikke se den for bar myggebabyer, så navnet skal nok være i flertal.
Der må være et bud på det.
Derimod tror jeg, at jeg kan gætte hvad man kalder selve produktionsprocessen!!!

De hyggeligste hilsner
Leon.
Svaret må være flueknxxxxxxx.

Sig mig - har du også givet dine 6 børn samme navn? Jeg kan godt se det praktiske, nemt at huske, og man behøver kun at kalde en gang, så er der en hær at vælge imellem til at lave det man ikke selv gider.

Kunne myggebabyer mon tænkes at hedde myklinger eller har det noget at gøre med Mygind, han minder jo lidt om dem bare forstørret nogle gange, og stikker ret meget til folkene på øen. Selvom jeg godt nok ikke har set en myg komme lange shorts om sine lådne ben, men måske det er for at holde bleen på plads?

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også