Mail problem

Grundet min nye pc til tider underlige opførsel, kan jeg ikke modtage eller sende mails !
Grundet min nye pc til tider underlige opførsel... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg skal vende tilbage med svar efter d. 20/1 der har min IT reparatør været her og han skulle vel vide om det er en traditionel harddisk eller en af de nye !
Skrevet af Håndværkeren på 14 jan 2014 14:51
Jeg skal vende tilbage med svar efter d. 20/1 der har min IT reparatør været her og han skulle vel vide om det er en traditionel harddisk eller en af de nye !

Jamen det er da helt sikkert en af de nye - men det er ligeså sikkert at det ikke er SSD - den ville blive så dyr at det kun vil være til specielle applikationer man fremstiller sådan en - ikke til en hjemmecomputer.

Men det kommer jo til at gå som det er gået med alt PC-relateret udstyr, prisen kender kun en vej og det er nedad. Så om nogle år bliver det nok almindeligt - men det er det ikke endnu.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Blot lige til info :

Vi har i firmaet lige installeret 6 stk 2 TB ssd i vores serverrum - de største man kan få lige nu uden specialfremstilling. Og de er installeret af vores egen IT-afdeling - så ingen arbejdsløn.
Pris kr. 200.000,-
Regn selv videre

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis