Mail problem

Grundet min nye pc til tider underlige opførsel, kan jeg ikke modtage eller sende mails !
Grundet min nye pc til tider underlige opførsel... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
S.fabrin må man spørge hvordan kvaliteten er på de dersens skærme?


 

Jeg har købt min pc på syd energi over min elregning, deres udvalg er ikke så stort men det skulle være kvalitets vare de har på hylderne, nu er der jo sket en del bare i de fire måneder hvor den bare stod der uden at blive brugt, fordi den gamle stadig kunne.
Men en berøring skærm jeg kan kun se noget med en masse fedtede fingre på så det bliver nok ikke lige mig. Jeg er muse bruger i stor stil hvor jeg godt ved at der findes hurtigere metoder men lad mig nu være lidt gammeldags.
Skrevet af S. fabrin på 12 jan 2014 15:31
Tjah - det står jo enhver frit for at installere alle de tilføjelsesprogrammer, som Incredimail foreslår - jeg gør det ikke.



Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 12 jan 2014 16:57

Tjah - det står jo enhver frit for at installere alle de tilføjelsesprogrammer, som Incredimail foreslår - jeg gør det ikke.





Jeg har ikke selv incredimail, men jeg kommer af og til hos andre, som har installeret alt, hvad der foreslåes af incredimail af den simple grund, at de ikke forstår engelsk. Derfor afinstallerer jeg efter samråd med brugeren det engelske program og erstatter det med et program på dansk, derfor.




fase
Skrevet af grossmann på 12 jan 2014 15:43



S.fabrin må man spørge hvordan kvaliteten er på de dersens skærme?




Ja, du må gerne spørge om kvaliteten på skærmene. Jeg har selv en Acer 19" skærm uden det trykfølsomme lag, den er jeg godt tilfreds med, og hvis du ikke stiller høje krav om nøjagtig farvegengivelse, som er et krav i den grafiske branche, virker den fint.

Du har vel heller ikke overvældende langt til Kolding, så kør til Kolding og se dyret.




fase
Skrevet af Håndværkeren på 12 jan 2014 23:30
Der er nok andre end bare lige mig der kun kan tre sprog, nemlig Dansk - fint - mellem og groft  

Ha ha, som alsing kan du vel også tale "synnejysk"...
Mange siger at det er en dialekt, jeg vil nu mene det er et sprog !
 
Når jeg er hos frisøren og snakken går blandt de ældre der sidder og venter, så må jeg som kjøffenhavner tilflytter, indrømme at det er et andet sprog de taler. Jeg forstår hat og briller af hvad der bliver sagt 

Sidder jeg og ser Tv syd, kan jeg nogen gange undre mig over hvor teksterne er henne   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Sidder jeg og ser Tv syd, kan jeg nogen gange undre mig over hvor teksterne er henne   

Jeg forstår simpelt hen ikke hvad, dit problem er . Synnejysk er da bare en dialekt, som amagerkansk eller andre dialekter fra kjøvenhavnstrup. Nej, skal du have et svært forståeligt sprog så prøv at forstå, hvad der tales om på Christiansborg, det er svært at forstå  .


fase
Næh ! Synne jye  bliver jeg aldrig, jeg er fra Sy-fyen  Svendborg er min fø-by
Og jeg har også mine problemer med at forstå de synne jyer men syntes da det er endnu værre at komme norden fjords !

Dem på Christians borg, jamen er det ikke Svensk  så vidt jeg ved er den ø der ovre vest for Storebælt en del af Svensk Guinea
Jeg mener altså at synnejysk er et sprog !
 
"Jeg syntes" bliver hernede til "A tøws".... en trillebør bliver til "Kritbøhr"...Byen Broager, udtales "Brouwe"... Egernsund bliver til " Echensun" ...
Nu ved jeg godt at det jo ikke er så længe siden(1920) at det var tysk der var det mest klingende hernede, men de gæve sønderjyder taler jo heller ikke tysk(selvom de udemærket forstår det), for de er stolte og siger: De skal ikke pisse på os, med alle deres regler, så vi laver et sprog som ingen andre taler    

Jeg havde en kollega der boede i det gamle Dragør (i gennem 4 generationer) han sagde altid: Alt på den anden side af Valby bakke er kvart tysk! Moderlandet er svensk.

Selvfølgelig kan det være svært at forstå (ihvertfald for en københavner som mig) det norden fjordske, men her har man dog den fordel at de ikke taler så hurtigt (og meget) så der kan jeg da nå at opfatte et par ord i hver sætning og så gætte mig til resten.
På sønderjysk går det jo simpelhen så stærkt at man kun når at få " mojn" i start og slut af en samtale med  





Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis