Så kan de lære det !

Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver gang jeg kom ud på mit værksted, hunni er helt elektrisk for at komme der ud og snuse. Så i går aftes kom jeg der ud, da sad den nede i en kasse og lod som om jeg slet ikke var der, jeg hentede en af mine tykke hansker ( i tilfælde af at den ville bide ) den sad stadig i kassen så jeg kunne lige snuppe den og give den til hunni, og så kan det ellers være hunni fik travlt med at ruske ! Det sjove er at når først rotten er død har den ingen interesse. 
Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har du tænkt på om dine kokkeevner måske ikke rækker så langt
Skrevet af PinkHenrik på 10 jan 2014 09:04

Den kunne iøvrigt også høre forskel på om det var en dåse kattemad eller en dåse bagte bønner der blev åbnet i køkkenet, selvom den lå i stuen.
  
Ja naturligvis kan katti da det.  Har du ikke tænkt på at dåserne ikke har samme størelse og dermed ikke afgiver samme lyd. Ogggg så er der jo også duften, bbbbaaaaaaaddddd dddddddddddd er til bønner. Det er da en katti ret at få rent kød serveret !   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS er ikke kedeligt.........
Vi kommer vidt omkring i en tråd om en nakket rotte

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Det er som jeg tidligere har nævnt, herligt at følge med her inde. Man får indsigt i mangt og meget! 
Nu ved så også, at Jørgen Håndværker ikke er god ved sin lille hund!! 

Det minder mig så også om, at jeg har været uden møgkat nu i flere måneder, og jeg føler mig stadig næsten som en Oluf Larsen i Matador efter Kviks endeligt!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Skrevet af ktm på 10 jan 2014 11:31

Det minder mig så også om, at jeg har været uden møgkat nu i flere måneder, og jeg føler mig stadig næsten som en Oluf Larsen i Matador efter Kviks endeligt!
Det er du sgu da selv uden om. Rundt omkring på internaterne sidder der masser af ejerløse katte og venter på et nyt hjem. For mindre end Dr Dyr skal have for at gøre en kat til intetkøn, kan du afhente et fint dyrlæge kontrolleret og sygdomsfrit eksemplar. Det er bare at "kridte" skoene i stedet for det klageri.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg ved det, jeg ved det, men klager nu ikke, men undrer mig lidt over, hvor meget et sådant møgdyr alligevel påvirker en.
Jeg sidder endda en gang imellem og gennemser de lange lister, med det ene mere charmerende møgdyr efter det andet.
Sådan en fætter skal jo passes og jeg hader at køre fra den, undertiden i ugevis.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 10 jan 2014 13:18
Jeg ved det, jeg ved det, men klager nu ikke, men undrer mig lidt over, hvor meget et sådant møgdyr alligevel påvirker en.
Jeg sidder endda en gang imellem og gennemser de lange lister, med det ene mere charmerende møgdyr efter det andet.
Sådan en fætter skal jo passes og jeg hader at køre fra den, undertiden i ugevis.
Tja, kan godt se det er et svært valg.  Men så må du lade være at sitte og glo lister. Det du gør, er jo i bund og grund at sammenligne med den tørlagte alkoholiker der lige skal have et par opstrammere til en fest. Det holder ikke, enten kat/kigge eller helt afholdenhed.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Hovsa, var ikke vågen. Min tekst røg i citatboxen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af ktm på 10 jan 2014 13:18

Sådan en fætter skal jo passes og jeg hader at køre fra den, undertiden i ugevis.

Ja, vi har haft 2 stk samtidigt - en udskrivning når de skulle på pensionat i et par uger i sommerferien.

Nu har vi kun en - den unge af dem var ustabil og fløj på den gamle af og til - og da den så fuldstændig umotiveret fløj på fruen måtte vi af med den. Den gamle nyder det så meget mere uden at blive jagtet

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis