Så kan de lære det !

Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver gang jeg kom ud på mit værksted, hunni er helt elektrisk for at komme der ud og snuse. Så i går aftes kom jeg der ud, da sad den nede i en kasse og lod som om jeg slet ikke var der, jeg hentede en af mine tykke hansker ( i tilfælde af at den ville bide ) den sad stadig i kassen så jeg kunne lige snuppe den og give den til hunni, og så kan det ellers være hunni fik travlt med at ruske ! Det sjove er at når først rotten er død har den ingen interesse. 
Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke lade være med at tænke på min barndoms store sorte hankat. Han havde ejerfornemmelser over vores labrador-hund, så når naboens dumme puddel kom på afveje for af snakke med hunden, så var der lagt op til ballade. Vatkuglen kunne få gang i poterne i et omfang man ikke troede muligt når den med katten i hælene forlod matriklen.

Naboen til den anden side havde en stor sort rundkørsel af en hund. den stor altid lænket, og katten vidste på cm hvor langt lænken rakte, så den satte sig 50 cm længere væk og muntrede sig med at pleje pelsen mens hunden gik mere og mere basserk. Da naboen -de onde mennesker- forlængede lænken med en meter for at give katten en lærestreg gik der under en time, så havde katten lært lektien. Den havde flyttet sin plads en meter længere væk, og så blev pelsen plejet som hidtil.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Oha, de kattes sind kan man jo ligefrem kende fra ens egen Chr. Og det bedste er faktisk at en kat med det samme mærker om man har tid til den. Hvis ikke, er der ingen sure miner, man lægger sig bare så nær man ikke kommer i vejen og hygger, det er næsten lige så godt.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
For noget tid siden skulle jeg skifte tandrem på vores Avensis en nat ude i det mørke rum, hvor vores datter ikke går i fryseren efter mørkets frembrud.
Vi har verdens sødeste trefarvede langhårskat, der bor ude, men spiser hjemme. Den har næsten ingen stemme og bevæger sig fuldstændigt lydløst.
Kl 2 om natten valgte den at aflægge besøg, og sprang op på ryggen af mig da jeg stod med hovedet i motoren, og ville gerne kæle lidt.
Så får man lige checket om hjertet holder lidt endnu

mvh

varmetossen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis