Så kan de lære det !

Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver gang jeg kom ud på mit værksted, hunni er helt elektrisk for at komme der ud og snuse. Så i går aftes kom jeg der ud, da sad den nede i en kasse og lod som om jeg slet ikke var der, jeg hentede en af mine tykke hansker ( i tilfælde af at den ville bide ) den sad stadig i kassen så jeg kunne lige snuppe den og give den til hunni, og så kan det ellers være hunni fik travlt med at ruske ! Det sjove er at når først rotten er død har den ingen interesse. 
Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Nitter på 10 jan 2014 10:47
Ja naturligvis kan katti da det.  Har du ikke tænkt på at dåserne ikke har samme størelse og dermed ikke afgiver samme lyd. Ogggg så er der jo også duften, bbbbaaaaaaaddddd dddddddddddd er til bønner. Det er da en katti ret at få rent kød serveret !   

Se det er jo det sjove, for den gang var en dåse bønner og en dåse (nu ingen reklame, men dem som katten ville vælge) nøjagtig samme størrelse
Og vi lavede faktisk forsøg med forskellige dåser, og det var først når den rigtige dåse kom på bordet at der var kælen kat mellem ens ben...

Duften ved jeg nu ikke, tjaa måske, men der blev nu røget en del andet end tobak temmelig kraftigt i det hjem  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Nå så jeg er ikke go ved min hunni, tjah hun får dagligt indholdet af den dyre folie indpakkede hunde mad, altid frisk vand i skålen, mindst kogt fisk en gang om måneden diverse snaks om morgenen og 4 stykker hunde chokolade ( smager faktisk af chokolade  selv om det er lavet af soja ) Så får hun det jeg kalder sure sild, tørrede angmassatter og efter sådan et par stykke stinker hun værre en Esbjerg havn en varm sommer dag i halv fjerserene. Hver eneste formiddag ligge jeg på gulvet og leger med hende og hendes elskede pivdyr.
Er vi i byen slæber jeg hendes kurv med så hun ikke bare skal ligge på gulvet !
Såe jeg ved ikke lige 
Hej.
Jeg havde for år tilbage en golden retriever, der, forståeligt nok, satte stor pris på øl. Der kunne trækkes mange andre flasker op, men når jeg trak en porter op kom hunden og skulle lige have i den hule hånd

mvh

varmetossen

Jørgen, nu skriver du " tørrede amassetter"...
Tænk dem fik jeg serveret da jeg var på grønland, som en snack... De spiser dem squ, og syntes de er gode !!!

For mig vi de altid være kattemad, og der er da i hvert fald dømt dårlig ånde    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg ved det, jeg havde en Grønlandsk kammerat i skolen der rendte rundt og åd dem i frikvarteret, han havde et bord for sig selv i klassen !
Annonce
Skrevet af PinkHenrik på 10 jan 2014 17:34
Se det er jo det sjove, for den gang var en dåse bønner og en dåse (nu ingen reklame, men dem som katten ville vælge) nøjagtig samme størrelse
Og vi lavede faktisk forsøg med forskellige dåser, og det var først når den rigtige dåse kom på bordet at der var kælen kat mellem ens ben...

Duften ved jeg nu ikke, tjaa måske, men der blev nu røget en del andet end tobak temmelig kraftigt i det hjem  

Jaae der er dog stadig den forskel at indholdets vægtfylde er meget forskellig, selv af "det der som katte ville vælge" som jeg vil betegne som underlødigt foder til husdyret på grund af dets store indhold af kornprodukter og kemi, og bønner. Det er nok det katti kan høre.

Og det er ikke kun andres katte der har det sådanne. Ligger min katti inde i det værelse, der ligger længst væk fra køkkenet og trækker "torsk" hjem, og jeg åbner en dåse med kattemad kommer den stille og roligt slentrende. Er det noget andet med en trækring i ser jeg den ikke. Skal dåseåbneren i brug og det er tun står katti der straks på pletten og siger miav inden jeg når og få kørt tre gange på svinget. Er det noget andet brillierer den ved ikke at vise sig.

Og så er det ikke engang overdrevet.

Husk at en katteprut skal dufte af mandfolk og ikke af vegetar.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Lige netop det med tanken om katteprut, letter mig i mine bestræbelser på ikke at falde i igen mht nyt møgdyr.
Fy for satan en stank, når den ligger på skødet og så lige slækker på ringmusklen!!

Det med at få fat på dyret, når vi f.eks. skulle afsted og ikke kunne finde den, så var der ikke andet at gøre, end at lukke en dåse kattemad op. Så gik der ikke mange sekujnder, så stillede dyret og kunne blive smidt ud. For dælen hvor hun kunne stille sig surt og fornærmet an efter det røvrenderi!!

Med venlig hilsen
ktm

Hej.
Drøm ikke om at tage røven på en kat. Det hævner sig

mvh

varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 10 jan 2014 20:49
Hej.
Drøm ikke om at tage røven på en kat. Det hævner sig

mvh
Tommel op. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg ville ikke undværer min rundstrikkede Ludo.
Han kommer susende ind, når jeg kommer hjem efter en måned på havet, og skal lige have en halv time på armen.
Han er også den eneste i huset, der altid forstår livets store spørgsmål. Han kan ligge på skødet af mig i timevis og med lukkede øjne memorere mine vise ord, når jeg fortæller ham om astrofysik, liv på andre planeter, termodynamik med mere.
Desuden er han min trofaste mundskænk, der pligtskyldigt checket kvaliteten af det kød der skal bruges til aftensmaden, og glemmer jeg mundskænken kommer der en sømpude op til bordkanten eller et venlig mijauuuu og minder mig om fødevaresikkerheden i hjemmet.
Mundskænken frabeder sig i øvrigt den dåsemad katte ville vælge. Den snuses der til på afstand, hvorpå han forlader stedet med rynket næse.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis