opel ASTRA fra 1998

hej min opel astra vil ikke starte for det meste men den vil godt nogen gange og så kører den i nogle minutter og så går den ud igen 
der kommer ikke strøm ud til tændrør når den ikke vil starte vi har prøvet og skifte forskellige dele  men vi kan bare ikke finde ud af hvad der er galt er der nogen der har en ide til hvad vi skal gøre 
hej min opel astra vil ikke starte for det meste... Vis hele indlægget
49 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja det er det 

vi har li fundet ud af vis vi tager strømmen i lidt tid og sidder det til igen så starter den men går ud igen

der er li to billeder af motoren så i kan se den 



er det en importeret bil : 1,7cdti 125hk Sports Tourer tidligere reg nr. AC29375

kan nemlig ikke finde nogen på AC14865 men får at vide

Der blev fundet ét køretøj ved søgning på registreringsnummer ac14865. Herunder vises køretøjsoplysninger og synsrapporter. Trafikstyrelsen har ingen oplysninger om ejerforhold.

Køretøj
Mærke
OPEL
Model
ASTRA
Stelnummer
W0LPD8EF7C8079976
Seneste reg.nr.
AC29375

og søger man på dette reg nr AC29375
http://www.nummerplade.net/soeg/?regnr=AC29375
den er ikke kommet med en fejl melding / motor lampen løser den menes den køre i den korte tid ?*
har du fået den udlæst for fejl? kender du en der har en computer der kan komme på den
Det er ikke sikkert en tændingsfejl vil vise sig med tester, men hvis du konstaterer der kommer strøm ud i stikket vil jeg påstå det er tændspolen du skal skifte.


 

tændspolen er skiftet
nej der kommer ikke en fejl melding 

og vi kender ikke nogen der lige ligger inde med en compter
Du giver ikke meget at arbejde med. Har du gjort andet end at skifte den,?


 

Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis