Den evige krig.

Nu regeringen mener mener der skal mere fartkontrol til på de danske veje (læs flere penge i kassen), faldt jeg lige over denne åbenlyse importvare. www.phantomplate.com/

Mig rammer det nye tiltag nok ikke, da folk generelt klager over jeg møder til tiden.

PS. Det er sprayen jeg tænker på, plastikpladen vil få en hver betjent til og trække slikkepinden omgående. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu regeringen mener mener der skal mere... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor det tager så mange år at blive advokat?

Fordi man skal sætte sig detaljeret ind i alverdens love og regler og man skal lære at læse og forstå lovtekster i dybden.
Det værste man kan beskylde en advokat/jurist for er: Han glemte at sondre.Tag nu Tag nu racismeparagraffen, paragraf 266b, som siger:
"Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationalitet eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering……"
Hvis man stiller sig op i en fuld bybus i en større by og råber nedsættende ting om andre passagerer, det være sig deres fimsede fremtoning, kalotten eller tørklædet, er det så strafbart efter paragraf 266B?
Nej, det er det ikke, da der ikke er tale om "en videre kreds".

Advokaten/juristen skal være i stand til at læse og forstå dybden i lovteksten, ellers kommer kan på glat is.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis