firmabil

Undskyld... men er der nogen herinde der kan give mig et godt råd ang. noget lidt andet end konkret byggeri?.

Jeg har lige købt en gammet toyota hiace som jeg tænker at bruge i min nystartede murermester/kloakmestervirksomhed.
Den er fra 1999 og jeg har betalt 12000 kr kontant for den.
Mit spørgsmål går på:
Skal jeg  købe for penge fra firmakontoen eller skal jeg lade det være min private bil nr 2?
. Hvad kan bedst betale sig for mig økonomisk? På forhånd tak Mvh sjanten

Undskyld... men er der nogen herinde der kan give... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej igen

Nu har jeg snart haft Min Hiace i et års tid, og jeg er helt vild med den.

Den er på hvid/gule plader og for dyr i misundelsesafgift, men jeg nyder min dejlige vogn både privat og på arbejde.

Jeg burde dog have vejet den lidt ned før omregistrering, for den er 25 kg over grænsen for at trække al moms fra i regnskabet desværre, men det er hvist for sent til at det kan betale sig nu.

Bilen er i fin teknisk stand og rimeligt pæn selvom der skal laves lidt overfladerust her og der,  men det hører en anden tråd til.

Tak for jeres jælp.

mvh

fordelen er også, at sådan en gammel æske går i stykker. Nu kan du trække regningen fra på rep., afskrivning er der vel også noget af.

Hej igen
Nu har jeg snart haft min hiace i 2 år.
Jeg har kørt 50000 km i den og den helt udeen problemer.
Den trænger svært til støvsugning bag passagersædet med der er ikke nogen af de vippehåndtag som der står om i instruktionsbogen.
Er jeg nød til at pille hele sædet ud?
Mvh
jeg blev grebet af utålmodighed og skruede sædet af.
Ny er der støvsuget og rent hvilket var tilrængt.
Sædet et IKKE som der stod i instruktionsbogen udstyret med mulighed for vip.
Jeg vil gerne igang med en forbedring af musikanlægget men jeg tror jeg laver en ny tråd på lav bil om det under lav bil.
mvh. Sjanten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis