????

Hold på Hat og Briller
Hold på Hat og Briller... Vis hele indlægget
70 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Chr. på 26 okt 2013 19:51
Hvad pokker er den af, Håndværkeren?
Er der kommet fusel i kærnemælken eller har du sniffet karburatorsprit? 

Chr.

Jeg stemmer på karburatorspritten - er vist stærkere end fusel

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af Håndværkeren på 26 okt 2013 17:28
Der ude Vest på står alt jo og peger mod Øst
Tja, det kommer vist an på hvad du kigger på/efter! Det siges lidt mere østen herfra at solide kvindfolk skal man kigge til vesten efter.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu vi snakker vind..
Mig og min mester brugte en hel dag, på at vende træer, fordi han mente det så træls ud at der ingen grene var, til vest :-D
Og kommer man endnu længere vest på, ja så er der sågar en der har vendt sine træer med rodenden op inden fri :-D
De lokale har lidt historier om ham.

Er foregår mange dejlige ting heroppe inden mørke nord
Jaeh Det kunne en Kjøvenhavner sikkert få en masse meget vigtigt ud af så de var nød til at nedsætte et udvalg der skulle finde det helt rigtig svar på hvorfor !
Lige i dag havde det ikke hjulpet at holde på Hat og Briller ! Mit tidligere hønsehus som jeg lagde nyt tag på i sommers er en stor rodebunke nu, bliver spændende at se om mine maskine har taget skade, en hel række af taget på min garage "eternit plader" er blæst af, husets tagsten flyver en om ørene !
Jeg kan ikke forlade ejendommen da der er væltet store træer ned over min lange indkørsel. Sad og kiggede ud af vinduet da en hel eternit plade kom flyvende og landede ovre i naboens mark, en kæmpe stor gren på min ellers så flotte Kastanie er brækket af og ligger ud over græsplænen. I Tandslet er et helt hus væltet omkuld, så læg dig ned og hold fast
Annonce
her på Bornholm er det da os stadig reltiv fredeligt, meeeen ka godt se på vindmåleren at vinden vist har haft snuden i en omgang energidrik
http://www.lynghoy.dk/vejr/smaalyngen.htm i skrivende stund kun gns vind på 9 m/s et enkelt vindstød har været oppe på 16m/s så relativ roligt .......endnu

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg er i Middelfart og kigger på vistnok 5 væltede lastbiler på den nye Lillebæltsbro. De har opgivet at rejse dem op indtil vejret arter sig bedre. Køen af biler er bakket væk eller vendt rundt.
Der er godt med bølger på bæltet.
Taget på kirkeskibet, som jeg kan se til den anden side, har fået et hul i tagstenene.
En parkeret trailer på pladsen ved siden af har flyttet sig ca 6 meter.
Jo, der er frisk luft i omegnen i dag.
Godt man har lært at læse vejret og at tage bestik af udsigterne. Så kan man sidde sikkert og undrer sig over de (tåber), der skal ud at gå tur på havnen, med eller uden hund, eller kører rundt blandt de huse, hvor tagsten kan falde ned fra.

Håber I alle har redet stormen af på bedste vis. Som sømand vil jeg ønske jer alle GOD VIND.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ja, selv her i Midtjylland, som ikke er hårdest ramt er der lige kommet melding i radion om flere veje ( små ) som er ufremkommelige på grund af væltede træer.

Det har da blæst " lidt " men ikke så slemt som andre steder ( Syd/sønderjylland, Vestjyllend,Fyn,Sydsjælland og øerne ) - der frarådes al udkørsel og anden færdsel udendørs.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

God vind - god vind, der er i al fald meget af den

Jeg skal sørme have nyt tag på 30 m2 carport + lidt tagrende og have lagt nogle tagsten op igen, indtil videre.

Medens jeg samlede lidt sammen på tagpladerne fra carporten, røg en af dem op og knuste tagrenden på værkstedet. Der er ret meget kraft i en sådan plade, selv om det bare er noget 2-lags plast. Nu hvor det er blevet mørkt, tror jeg det er klogest at holde sig inden døre.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja her blæser det stadig i storm styrke, var lige ud da vinden var aftaget lidt jeg har sådan en 2 hjulet plast trillebør, den hænger oppe i et træ. Jeg har undersøgt hvad det vil koste mig at leje en container, for det vare da nogle dage inden jeg igen har huse til mine ting og maskiner, Jeg kan faktisk leje en for omkring 450,00 kr. om måneden så det bliver nok fremtiden. Og så skal jeg ud at lede efter mine skraldespande der er blæst væk, det er de der stor plast spande og de blev tømt i morges. Jeg kan ikke lukke hunden ud, for hele min forhave er fyldt med glasskår fra mit "træsko hus"  Og jeg er ved at lave sådan en lille 45 km. bil hvor jeg lige havde sat en "ny" bagklap på, den er brækket af hængslerne, så låsen kunne åbenbart ikke holde. Det bliver lidt dyrt, for jeg er ikke forsikret.
Der er yderligere 50 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også