Udtryk: Primær ejer ??????

Lidt sommerspøg.

Faldt tilfældigt over udtrykket, "primær ejer". Er der en eller anden venlig sjæl, der kan fortælle mig, den lidt langsomme, hvem der kan titulerer sig med betegnelsen i forhold til en ting ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Lidt sommerspøg. Faldt tilfældigt over... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 11 jul 2013 08:34
Der er mange flere detaljer, som jeg gerne kan fremlægge for de som tror det er "bare lige". Disse må så møde op her på matriklen for en yderligere gennemgang.


Hvis du byder på en kold pilsner til at skylle en kort udgave af historien ned med, så kunne det være et  fristende tilbud. Så kunne der snakkes solceller, biler og andet meget mere relevant resten af dagen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej.
Vi plejer at sige "tøser og store motorer"

Det med skat og deres uransagelige veje oplevede jeg for mange år siden. Købte i 87 en 10 år gammel Range Rover og gav kr 22.000 for at få hvide plader på. Nogle venner havde en af de første 110'ere og da de sidst i firserne forhørte sig ang. afgift til hvide plader var svaret kr 80.000 !!

Og der bliver jo ikke forklaret noget. Det er bare et svar.

mvh

 varmetossen

Skrevet af Barrus på 11 jul 2013 15:23
"En eneste gang lykkedes det mig at komme igennem til kontoret, men sagsbehandleren var vist nok på ferie, syg, til kaffe eller frokost, som offentlig ansatte som oftest er det."

Din negative holdning til alt hvad der er offentligt tyder på, at du nok ikke henvender dig specielt venligt heller.
Her i verden kommer man nu engang længere med honning og sukker end med eddike og syre.

KTM bliver aldrig fan af offentligt ansatte. I et andet indlæg omtaler han en mulig kommunal sagsbehandler (vedr. byggeri) en "bede". Det er lidt "dem mod os" over tonen.

At henvise til en 10 år gammel sag er for så vidt forståeligt, men at slynge om sig med påstand om at bestikke sig i dagens danmark "med noget til kaffen" - den hopper jeg ikke på.

Aktier ved jeg desværre ikke noget om, har kun haft nogle få (danske) bankaktier, som blev tvangsindløst.

Holdning er noget vi alle har, vi vælger så vores egen måde al lufte den på.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af Chr. på 11 jul 2013 21:01

Hvis du byder på en kold pilsner til at skylle en kort udgave af historien ned med, så kunne det være et  fristende tilbud. Så kunne der snakkes solceller, biler og andet meget mere relevant resten af dagen.

Chr.

Du er så afgjort velkommen!!
Er lige nu ved at teste en køleboks som ekstra til campingvognen med ca. 12 stk. Carl's. De ligger nu på ca 4 grader!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af bobenontot på 11 jul 2013 22:42



At henvise til en 10 år gammel sag er for så vidt forståeligt, men at slynge om sig med påstand om at bestikke sig i dagens danmark "med noget til kaffen" - den hopper jeg ikke på.



Det kan jeg da godt forstå.
Det er bare ikke til for mig at se bort fra sagen, når den har kostet mig en mindre formue, fordi der var en som tog lidt lettere på den slags end jeg gør.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hvis du har importerer mere end 100 biler, er det jo som professionel?

For 10 år siden hed det jo forresten ToldSkat!

Det eksisterer ikke mere, men blev fusioneret med kommunernes inddrivelse/ligning til det man i dag kender som SKAT.

Og så skar man 10.000 ansatte ned til 7.000, så det er nok fordi der mangler 3.000 - at ingen har tid til at tage telefonen!

Træd ikke på mine ledninger :o)
Send mig en PM så vi kan aftale et møde, hvis du er interesseret i min "livshistorie" med Told, Skattevæsen, Told&Skat, og Skat.dk.
Nu er jeg ret sikker på at andre er ved at brække sig.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis