Maxi puch

Hej. Min puch maxi k opfører sig underligt. Starter fint og kører fint men efter kort tid dør den fuldstændigt. Skruer jeg tændrøret af er det vådt og når det er pustet tør kører den fint igen. Et kort stykke tid. Den giver sommetider et knald når jeg jokker i kickstarteren.
Hvad gør jeg?
Hej. Min puch maxi k opfører sig underligt.... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Hvis spidsen ser fin ud uden mærker, er der selve funktionen tilbage, altså det stykke blik mellem flyder og hængsel der aktiverer nålen. Det skal træde på nålen så vinkelret som muligt, samtidig med at svømmerhøjden passer.
Det kan kræve meget nøje og omhyggelig tilpasning. Det kan særlig være et problem hvis nogen før har været i gang.
Nu ved jeg ikke om svømmeren er hængslet i dækslet eller i huset, men forhåbentlig i dækslet, for så vender du det bare på hovedet og ser hvordan det ser ud og retvendt hvor langt den vipper ned. Det er der også en grænse for. Så kommer svømmerhøjden uden at forstyrre det andet, så det er præcisionsarbejde.

mvh

 varmetossen

Svømmeren er hængslet i selve karburatoren, og jeg har undersøgt det på kryds og tværs. Og jeg kan ikke efter min bedste overbevisning se at der er noget galt. Svømmeren flyder fint, ventilen ser fin ud, ingen skævheder hvor ventilen er hægtet, har pustet i benzinslangen for at tjekke om den lukker ordentligt og der står ca 1 cm benzin i bunden af svømmerhuset når jeg skiller den ad. Men den dør stadig efter få min kørsel og der siver benzin ud lige under studsen til cylinderen. Hvad overser jeg????
Tak for tålmodigheden forresten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis