Godaften alle.
Da jeg har solgt min båd er jeg på jagt efter et nyt skiv.
Det har jeg muligvis fundet i tyskland men desværre på den forkerte side
af kielerkanalen
Er der nogle her der kender til sejlads der og ved hvad det koster
med et lille skiv på 8 meter
og hvilke regler er der til certifikater dvs kanalskibberbevis osv