Hak i gulvet hjælp!

Jeg står i den situation at jeg snart skal flytte.

I mellemtiden kan jeg se der er kommet et grimt hak i gulvet. Jeg frygter lidt det er mig der har gjort det, så jeg kommer til at stå for en dyr regning.

Jeg tænkte imidlertid, om det er noget der kan repareres?

Det er sådan et hul vi snakker om:

http://imageshack.dk/imagesfree/ikp19795.jpg

Jeg kan se, at der har været knater i gulvet der er blevet repaperet. Er det muligt at reparere hullet på samme måde?

http://imageshack.dk/imagesfree/NN319868.jpg

Jeg håber, at nogle er i stand til at hjælpe mig, da det ellers nok bliver dyrt at få gulvet repareret.
Jeg står i den situation at jeg snart skal flytte.... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nej men min far har let ved at fare op i det røde felt... Og det gider jeg virkeligt ikke for som sagt, det er ikke noget jeg har gjort med vilje.
Hvad med bare at snakke med dine forældre om det Stik dem en 800kr til et lækkert restaurant besøg, mon så ikke de bliver varme om hjertet, og gir dig et kram.. Hvis du er så bange for at fortælle det, var det nok hvad jeg ville gøre

Mvh

Morten

Skrevet af Juel på 14 mar 2013 15:12
Hvad med bare at snakke med dine forældre om det Stik dem en 800kr til et lækkert restaurant besøg, mon så ikke de bliver varme om hjertet, og gir dig et kram.. Hvis du er så bange for at fortælle det, var det nok hvad jeg ville gøre

At fixe gulvet koster lidt mere end 800 kr., så tvivler
Start med at rengøre mærket. Når først alt skidt er kommet væk, vil et mærke på størrelse med en negl næppe være voldsomt synligt.

Så start med en tandbørste (nok ikke din fars :-) ) vatpinde og vand.
Der er kommet masser af forslag til udbedringen, mon ikke en af dem kan anvendes.
Jeg frygter bare jeg gør mere skade end gavn, hvis jeg prøver dem. Jeg har ingen erfaring med noget af det nemlig.

http://imageshack.dk/imagesfree/wSW36767.jpg

Det er måske ikke hakket i sig selv der gør det tydeligt, men det knuste overlag. Det giver en anden farve og ser meget misfarvet ud.

Det er ikke muligt at i det mindste at få lavet det relativt let vel? Eller vil i stadig anbefale alle de samme ting?
Nej nogen nem løsnin tror jeg ikke der er på dit problem.

Som jeg "ser det" må du selv i gang eller tage kontakt til en fagmand (gulvmand) eller snedker til at reparere dine "hak" som du kalder dem.

Ingen nemme udveje desværre som jeg ser det for mig.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skrevet af SyntaX på 16 mar 2013 13:28
  
Det er ikke muligt at i det mindste at få lavet det relativt let vel? Eller vil i stadig anbefale alle de samme ting?

Det er da relativt let! Du spørger i et lav-det-selv forum, og der er kommet en masse gode svar, hvis du er bange for at gå i gang selv, hvorfor så spørge her? Ellers ring til en håndværker.. Ellers tag skideballen, det dør du jo nok ikke af


Mvh

Morten

Rigtigt Juel kunne bare ikke selv finde de rigtige gloser.

Enten går man selv til biddet efter de mange anvisninger eller kontakter en proff, længere er den bare ikke.

Det er trods alt bare et par ridser i et gulv, som er til at bruge.

17 indlæg med løsningsforslag foruden dem du selv har skrevet, vi kommer nok ikke en løsning nærmere.

Skal vi nu ikke bare slutte her det synes jeg vi skal.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også