Cetonia vinduer med utætte glaslister, advarsel.

Hej forum

Jeg har en rigtig træls sag med CETONIA. Vand mellem udvendig liste og glas. Resultat: efter blot få uger ligner mine vinduer en losseplads, og jeg har haft en uhyrlig dårlig opfattelse af CETONIAS vilje og evne til at afhjælpe problemet

Mvh. Soegroni
Hej forum Jeg har en rigtig træls sag med... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke Soegronis kortfattethed skyldes at vinduesproducenten har giver ham en mundkurv på, hvis han da ellers ønsker sine skillinger retur :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jamen det vil da være udmærket hvis det kunne sætte lidt skub i tingene for dem der kæmper med dårlige håndværkere o.l.  Så er "vi" jo lige ved at efter ligne Kontant på Dr.Dk. Bare skriv lidt nedsættende om dem og kort efter opdager skyldneren at LDS. ikke kun er kendt i Danmark men over det meste af jorden, eller ihvertfal så langt som Australien
Hej alle.

Kan høre at der er andre der har problemer med Cetonia vinduer.
Hvis i mangler billeder af dårlige vinduer kan i bare sige til, tror jeg har omkring 45-50 stk.
Vi har nyt hus der nu er 4 år gamle. Jeg har reklameret over vinduerne siden vi flyttet ind.
Masser af vand og is i vinduerne.
Så mente de at min ventilation ikke kørte rigtigt. Så ringer man selvfølgelig til ventilationsmanden og får ham ud og kontrolere anlægget endnu en gang.
Dette er helt ok. Fugemanden har haft en fuge pillet ud for og se om han skulle have glemt noget, også her en nitte. 
Vi har altid varme i huset ca 21-22 grader og fugtighed ligger på 35-40% året rundt.
Servicemontøren og direktøren fra Cetonia vinduer er der sgu ikke  meget hjælp fra.

Hilsen serviceteknikeren
Din luftfugtighed må ikke komme under 60 % så bliver indeklimaet usundt at leve i !
A hva?

At sigte efter en luftfugtighed på over 60 % er næppe nogen god ide. Jeg ville sige max 45-50 stykker, men gerne under. Men det er da rigtig at det kan generer lidt hvis den bliver meget lav - 20-25 % ish...
Annonce
Nu kan jeg se at du bor på saturn, og der har i sikkert en anden måling, jeg har altid hørt at luftfugtigheden i et hus bør ligge melem 60 og 65 %  Og af egen erfaring bliver jeg snottet når luftfugtigheden kommer under de 60 %
Hej 

Hvordan fanden!! har du fået penge ud af ham direktøren fra Cetonia??
Det kunne jeg godt tænke mig, men 120000kr tror jeg ikke han lige hoster op med.

Hilsen Serviceteknikeren

Hej..

Jeg har set rigtig mange vinduer gennem tiden, deriblandt vinduer fra Cetonia, og jeg er IKKE i tvivl om at de laver et moderne produkt som lever op til samtlige krav.
Det viser sig også ved rigtig mange reklamationer på vinduer og døre generelt, at fejlen stammer fra en dårlig eller mangelfuld montering.
Men er man ikke "fagmand" på området vil det være vinduet eller døren som ofte får skylden for problemet. Eksempelvis tror jeg at rigtig mange vinduesproducenter har fået reklamationer pga. kondens på indvendig side af glasset, hvilket som regel skyldes mangelfuld ventilation og/eller lav indendørstemperatur og dermed ikke en dårlig vindueskonstruktion - tværtimod. Men som man siger : dem der laver noget laver også fejl, og så er der dem som VIL finde fejl og tager man billeder på 10 cm. afstand kan man få alt til at se forkert ud.
Så udfra hvad jeg ser og hører fra diverse håndværkere og byggevareforhandlere kan I trygt vælge vinduer fra Cetonia - deres produkter og service ligger bestemt i den bedre ende.



Boje
Lad være med at spilde vores tid Boje.

Dit indlæg stinker langt væk af at være bestilt arbejde.

Måske er du endda både bestilt og betalt og ansat af Cetonia.

Det er jo fuldstændigt forvrøvlet at påstå at der er svært at skelne mellem fabrikationsfejl og montagefejl. På vinduer!
Og den gamle traver om indeklima og kondens på vinduerne skal vi osse lige ha' med.
Hej Boje.

Tror du er ansat hos Cetonia!!!
Mine vinduer er monteret af fagmand, og ventilation er justeret af en fagmand med
målerapport og alt er til UG.
De KAN ikke lave vinduer og servicen kan man ikke klage over, for det findes overhovedet IKKE.
Håber du får en god løn for at bruge din fritid på dette.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis