Cetonia vinduer med utætte glaslister, advarsel.

Hej forum

Jeg har en rigtig træls sag med CETONIA. Vand mellem udvendig liste og glas. Resultat: efter blot få uger ligner mine vinduer en losseplads, og jeg har haft en uhyrlig dårlig opfattelse af CETONIAS vilje og evne til at afhjælpe problemet

Mvh. Soegroni
Hej forum Jeg har en rigtig træls sag med... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er li'glad med navnet på montøren.

Men mindst 2 af dine billeder illustrerer jo montagefejl. Hvad er det for en silikonesnotklat på billede 4.?

Det er jo klart at det har betydning for forståelsen af dit problem om vinduerne er monteret af Cetonia - eller smit i med en møjgreb af en roekuleklapper! :o)) F.eks.
Sitting Bull, skal vi lige ta' den færdig?

Hvilke 2 billeder viser montage fejl? Jeg håber ikke du har ret, men kom bare ned det. Hver en sten må vendes i i denne sag.



Billede 4: Sådan laver CETONIA deres samlinger. Flot, ikke? Havde det så bare været tæt, men desværre pisser vandet igennem (billede5). Læg mærke til hvor dårligt CETONIA har lavet samlingen, der sidder store plastik grater der har spærret helt af for lim pistolen, så vandet lystigt fosser ud i hjørnet.

Mvh. Søren

"Det er jo klart at det har betydning for forståelsen af dit problem om vinduerne er monteret af Cetonia - eller smit i med en møjgreb af en roekuleklapper! :o)) F.eks."
De er monteret af en lokal tømrermester. Hvad er det han har foretaget sig, som du mener ikke er korrekt?
Jeg vil da godt svare for "siddende tyr"  alene den samling der er foretaget på billede 4. er så amatør agtigt så selv en af LDS. folkene ville græmmes ved at udfører noget sådant. Iøvrigt skal vindues rammerne være samlet fra fabrikken før montering i muren, det ser ikke ud til at være tilfældet ved dine vinduer.
Når du skriver en lokal tømremester, er du så sikker på at han er tømremester eller er det bare noget han kalder sig.
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en faglært tømmre kunne finde på at lave sådan en gang klamp, det vil være alt ødelæggende for hans firmas fremtid, og en skam plet for hele tømrebestanden.
Annonce
CETONIAS direktør har i dag meddelt mig i en mail, at såvel vinduer som arbejdsløn vil blive krediteret.
Du er meget kortfattet i dine beskeder. Mødtes i tilfældigt i byen og blev venner, eller er det grundet dine klager, og hvordan og hvorledes. Der er sikkert andre der kunne tænke sig at få samme afslutning på deres "sag"
I de fleste situationer finder man en løsning, hvilket netop var tilfældet her.
Skrevet af Soegroni på 18 dec 2012 15:03
I de fleste situationer finder man en løsning, hvilket netop var tilfældet her.


Tillader mig at gætte på mailens indhold...

"Kære Soegroni, Jeg har et godt tilbud. Hvis du nu stopper for din meddelsomhed på nettet, så sender jeg en check..."

Uanset så fint der blev fundet en løsning, hvis produktet vitterligt var så ringe. Det er dog svært at vurdere ud fra billedmaterialet, hvad der skyldes den lokale håndværker og hvad der skyldes den lokale vinduesproducent.

Mvh. Jakob Jørgensen
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis